Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 22. december 2006, 13:21

Ja hvilke tacs bruger i når i er i AB eller WSG?
Jeg er mest interesseret i AB da jeg ikk rigtig kan finde ud af at organiserer en ordgentlig tac så vinder vinder med 5 baser. Nogen der kan hjælpe mig? Jo jeg har de rigtige folk med mig da vi nemt kan vinde WSG mod andre T2-T2.5 premades.

(\__/)
(O.o )
(#|#)

2

fredag, 22. december 2006, 14:56

Arathi basin: Grp1 LM grp 2 BS grp 3 gm

Alle reporter hvor mange der kommer og hvis de selv kan nakke dem eller skal have hjælp, når de har nakket dem siger de at det sted er ok.

Når i så er fået det i kan fra starten af, siger Leader: "Report please" og alle siger om de er ok eller ej. ( Bare så leader ved hvor han skal sende dem hen ). Dette skal han gøre hver gang noget er blevet angrebet og er ok igen.

Alle dem som er på defend, skal sige hvis de ser en inc. og hvor mange så alle ikke løber der hen. Han skal også sige når de er ok igen. Det er en god ide at have 2 per. base.

Hvis i har LM, Farm og BS, er det en god ide at alle sammen som ikke defender, står på BS broen.

Leaderen skal hele tiden sige hvad folk skal og alt de der, ellers løber alle sammen rundt som høns uden hoveder.

Det er lige det jeg kunne komme på som vi gør i AB

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=13118&sid=[/IMG]

4

fredag, 22. december 2006, 17:13

Citeret

Originally posted by Reader

Alle reporter hvor mange der kommer og hvis de selv kan nakke dem eller skal have hjælp, når de har nakket dem siger de at det sted er ok.

Når i så er fået det i kan fra starten af, siger Leader: "Report please" og alle siger om de er ok eller ej. ( Bare så leader ved hvor han skal sende dem hen ). Dette skal han gøre hver gang noget er blevet angrebet og er ok igen.

Alle dem som er på defend, skal sige hvis de ser en inc. og hvor mange så alle ikke løber der hen. Han skal også sige når de er ok igen. Det er en god ide at have 2 per. base.

Hvis i har LM, Farm og BS, er det en god ide at alle sammen som ikke defender, står på BS broen.

Leaderen skal hele tiden sige hvad folk skal og alt de der, ellers løber alle sammen rundt som høns uden hoveder.

Sådan en kordination kræver en god leder, je ger selv i et PvP guild, og vores leder bruger præcis samme taktik, og den virker hver gang.

Bliver nok lidt problematisk at bruge den taktik hvis det ikke er et premade.

"The only thing that interferes with my learning is my education."
- Albert Einstein

5

fredag, 22. december 2006, 17:55

Da jeg farmede til rank 12 på min første char lavede vi AB runs på ~5 min.

Det foregik på den måde at vi sendte 5 til BS, 4 til GM (en rogue eller hunter snupper ST og holder den) og 5 til LM. Når disse er taget efterlader man kun een til at forsvare flaget (enten en rogue eller en NE hunter), resten presser på ved Farm.
Hvis dette bliver gjort korrekt kan man spære ALLE inden i toppen af mappet og skal derfor ikke være bange for at miste de 5 nodes som man netop har taget da man har spillere på alle nodes til at advare hvis der skulle være en enkelt eller to der var sluppet forbi vores "net".

Det tog lidt tid, men efter et par spil var det rent farming og folk flippede totalt hvis vi ikke vandt på 5 min. Gode tider. :)

Edit: Men ja som sagt, det kræver en vildt god leader (og folk der gør som der bliver sagt uden at tænke selv). Jeg har været heldig og har spillet med en masse fede mennesker, såden er det ikke længere nu er det PUG hele vejen, hvilket jeg næsten synes er sjovere.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Deef" (22.12.2006, 17:57)

6

fredag, 22. december 2006, 18:09

Citeret

Originally posted by Freakshow

Citeret

Originally posted by Reader

Sådan en kordination kræver en god leder, je ger selv i et PvP guild, og vores leder bruger præcis samme taktik, og den virker hver gang.

Bliver nok lidt problematisk at bruge den taktik hvis det ikke er et premade.
Ja nogle gange synes jeg også det er svært at få folk i premades til at lystre.

(\__/)
(O.o )
(#|#)

7

fredag, 22. december 2006, 18:58

Mest at alt skal man have nogle som gider at høre efter hvad leaderen siger, og en leader som gider at sige noget.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=13118&sid=[/IMG]

8

fredag, 22. december 2006, 21:35

Ja men man skal kende spilleren rimelig godt eller være i guild med personen for at personen ofte gider at gøre det helt store for groupen.

(\__/)
(O.o )
(#|#)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.