Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 6. december 2006, 16:06

ja så kom serverne endelig op. nu havde jeg så tænkt mig at jeg ville se på tingene, men nej den gik bare ikke. men main server er tarren mill men jeg kan ikke komme længere end til "retrieving character list" på den. på alle mine andre servere er der ingen problemer :S

nogen der ved hvad der er galt?

på forhånd tak for hjælpen

Mvh
snoby

Once you go Mac, you never go back

2

onsdag, 6. december 2006, 16:10

nu kom jeg 1 skridt videre nu fryser den ved loading screen når man er på vej ind X('

nå så gik Tarren Mill offline X(

Once you go Mac, you never go back

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "snoby" (06.12.2006, 16:11)

3

onsdag, 6. december 2006, 16:11

De er vidst ved at fixe det..

Jeg er dog lidt mere bekymret over daggerspine, den står ikke som offline, den er bare væk?!

4

onsdag, 6. december 2006, 16:54

Citeret

Originally posted by HuleFanden

Jeg er dog lidt mere bekymret over daggerspine, den står ikke som offline, den er bare væk?!

slap bare af, den er bare offline som de andre

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

5

onsdag, 6. december 2006, 16:55

Citeret

Originally posted by CarStone

Citeret

slap bare af, den er bare offline som de andre

Okay, jeg prøver. :D

6

onsdag, 6. december 2006, 20:11

Citeret

Haha.. ligesom i de gode gamle dage på førkendte "Laggerspine" savner virkelig den server xD

7

onsdag, 6. december 2006, 20:21

Citeret

Originally posted by Lemon

Citeret

Haha.. ligesom i de gode gamle dage på førkendte "Laggerspine" savner virkelig den server xD

HAHA! Ja, den havde jeg meget sjov på.. "the mighty blackwing lair orb of disconnection" :P

Glad for at jeg migratede til kazzak. ikke noget kø til serveren ;)

8

onsdag, 6. december 2006, 20:22

Lærer folk aldrig at serverne ALTID (!) Er nede langt længere end planlagt. Lad vær med at klage, de kommer op på et tidspunkt.. Kan ikke gøre noget ved det..

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

9

onsdag, 6. december 2006, 20:31

Kan aldrig stole på blizzard efter en patch

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=13118&sid=[/IMG]

10

onsdag, 6. december 2006, 20:35

"Due to some major technical problems during our appliance of the newest patch 2.0 "Before the Storm", the servers have suffered a minor loss of memory. We are working on it this very moment. This means that the scheduled maintenance will be extended for another 24 hours. We expect the realms to be up and going again the 7th December, 15.00. We apologize for this inconvenience and thank you for your understanding."

Læst på IRC... om der er hold i det ved jeg ikke - håber jeg i hvert fald ikk :\

11

onsdag, 6. december 2006, 20:48

Har jo sagt det! Alle jeres accounts er blevet slettet og i får dem aldrig igen!

Var det det du ville have at vide? :P

Citeret

Originally posted by Zlinky
"Due to some major technical problems during our appliance of the newest patch 2.0 "Before the Storm", the servers have suffered a minor loss of memory. We are working on it this very moment. This means that the scheduled maintenance will be extended for another 24 hours. We expect the realms to be up and going again the 7th December, 15.00. We apologize for this inconvenience and thank you for your understanding."

Læst på IRC... om der er hold i det ved jeg ikke - håber jeg i hvert fald ikk :\

At dømme efter den meget realistiske ETA vil jeg påstå det ikke er blizzard der har sagt det der

12

onsdag, 6. december 2006, 20:53

Citeret

Originally posted by KarGa
Har jo sagt det! Alle jeres accounts er blevet slettet og i får dem aldrig igen!

Var det det du ville have at vide? :P

Citeret

Originally posted by Zlinky

At dømme efter den meget realistiske ETA vil jeg påstå det ikke er blizzard der har sagt det der

Yeah, tror også at det var en der tog pis på os... eftersom de fleste er oppe nu.

13

onsdag, 6. december 2006, 21:11

Yeah, tror også at det var en der tog pis på os... eftersom de fleste er oppe nu.[/quote]

Jamen de fleste af dem der er oppe virker ikke. Så helt umuligt er det nok ikke. Har kun fundet 3 servere nu der ikke fryser ved Retrieving character list. Var inde 1 gang idag på min main og så at vi kan blive lvl 70 :S var det ikke først i TBC? Jeg havde min exp bar og der skulle 410k exp til lvl 61 :S

(\__/)
(O.o )
(#|#)

14

torsdag, 7. december 2006, 08:47

Citeret

Hvem fanden spiller stadigvæk på laggerspine? sigh.....:P du skulle have flyttet med os andre til kazzak i sin tid;)

Argargar, 60 Paladin @ kazzak(FUCK MIT SIG DET RYKKER!

Hardstyler

Gæst

15

torsdag, 7. december 2006, 08:53

pt er det eneste der er galt med min server at BG servers er nede, og det er kun BGs jeg vilekave efter patchen, så skuffende for mig

16

torsdag, 7. december 2006, 12:26

Citeret

Originally posted by Jacorik
Var inde 1 gang idag på min main og så at vi kan blive lvl 70 :S var det ikke først i TBC? Jeg havde min exp bar og der skulle 410k exp til lvl 61 :S

Har hørt en sige, at de netop ville åbne for det allerede.. da der var nogle der pev over det var unfair ikke at kunne blive level 70, fordi man ikke har købt tbc

17

torsdag, 7. december 2006, 15:40

Citeret

Originally posted by -Sandman-

Citeret

Originally posted by Lemon

Citeret

HAHA! Ja, den havde jeg meget sjov på.. "the mighty blackwing lair orb of disconnection" :P

Glad for at jeg migratede til kazzak. ikke noget kø til serveren ;)

Horde?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.