1

lørdag, 4. november 2006, 21:18

Jeg har en Orc Warlock level 23, og jeg har stadig ikke fået valgt nogen professions.

Hvilken skal jeg vælge, og hvorfor?

Noget jeg kan tjene penge ved ville være fint, men giver det nok?

Ville være fint hvis i kunne præsicere hvor jeg lære tingene henne i vil anbefale, da jeg ikke kender hele spillet uden ad, endnu ;)

2

søndag, 5. november 2006, 02:20

Det mest "normale" er nok Tailoring & Enchantering. Men hvis du bare vil lave penge, så tag Minning & Skinning. En anden ide kunne være Herbalism & Alchemist, så kan du lave dine egne pots, hvilket er rigitg hjælpefuldt.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

3

mandag, 6. november 2006, 10:40

Hvis du bare vil tjene penge vil jeg nok sige at enchanting er det sidste du skal vælge, det bliver du bare fattig på indtil du rammer 300 på den. derimod vil jeg klart sige mining/skinning.

Ellers kan du jo tage tailoring og en gather professing, altid dejligt at kunne lave sine items selv, kan jo spare en masse der.

Men alchemy/herblism er også rigtig dejlig, har reddet mit liv mange gange.

4

tirsdag, 21. november 2006, 04:31

Ja, enchanting er en dyr profession at stige i.

Men som warlock ville jeg nok ikke vælge minning eller herbalist, da du skal bruge dit mini-map til at se demons på.

Selvfølgelig er der ikke demoner overalt, men er blot ireterende at skulle omstille sit minimap heletiden.

Enchanting er svær at stige i, nu hvor du er lvl 23.. men kan sagtens lade sig gøre...selv vaglte jeg enchanting som lvl 24/24

Jeg ville nok vælge enchanting og tailoring.

Min Lovely Warlock (:

http://wow.allakhazam.com/profile.html?2317098

5

mandag, 27. november 2006, 22:29

Hvis jeg var dig ville jeg vælge Tailoring og så enten Skinning eller Mining. Mining/skinning kan give dig en masse penge og Tailoring er altid fedt på clothies. I starten på min mage var jeg Skinner og tailor. Da jeg så hittede lvl 60 skippede jeg skinning og tog enchanting istedet for. Nu har jeg så tailoring og enchanting i lvl 300 og kan lave timlig sjældne ting på dem begge.

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

6

mandag, 11. december 2006, 19:24

Jeg valgte Herbalism & Alchemy.

Jeg skal bruge et map eller ligende hvor jeg kan se gode steder at grinde herbs i de forskellige levels.

7

mandag, 11. december 2006, 19:36

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

8

tirsdag, 12. december 2006, 18:04

det kommer an på hvad du skal bruge det til er det bare penge du ville have så skal det være herbalism og Mining/skinning, disenchanting er ikke længere nogen mulighed, da du skal være høj lvl i enchanting for at DE de højere lvl items.

jeg ville mene det bedst kan betale sig at tage enchants for at få penge, da meget af det udstyr der er tilgængelig fra instance er meget bedre end det du kan lave med tailoring f.eks. og ellers kan du altid få andre til at lave det for dig, for de penge mats koster, plus meget lidt....

ved ikke om det lyder helt sort.... :)

Chriller

9

onsdag, 2. maj 2007, 12:28

Citeret

Originally posted by DXC
Det mest "normale" er nok Tailoring & Enchantering. Men hvis du bare vil lave penge, så tag Minning & Skinning. En anden ide kunne være Herbalism & Alchemist, så kan du lave dine egne pots, hvilket er rigitg hjælpefuldt.

Meget enig!

Tailoring til Warlocks er godt. Næsten 75% af de ting du kan lave med Tailoring, kan du bruge selv.
Og enchanting kan give dig lidt penge.
(Evt. disenchant nogle af de ting du laver med Tailoring, for at få det op i level).

Du kan også få noget godt MC gear med Tailoring.
(Kræver The Thorium Brotherhood reputation).

Men ved ikke hvor mange der går i MC efter TBC er udkommet?
Oplevet at nogen stadigvæk laver Onyxia's Lair. (Regner med det er level 70'er).
For ved ikke hvor mange level 60'er der er tilbage.
Har set 2 stks level 60'er på 'Shadow Moon' som Horde.
Og mindst 4 stks 60'er som Alliance.

Tailoring kan du finde i Orgrimmar, inde i 'The Drag'.
Spørg en guard, og så er du sikker på ikke at fare vild! ;)
Professions -> Tailoring

Enchanting finder du også i Orgrimmar, inde i 'The Drag'.
Igen, spørg en guard.
Professions -> Enchanting

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
"Delete your WTF and Cache folder."

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.