Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 9. oktober 2006, 15:28

Hej med jer. Vi er en allaince guild, på deathwing der hedder frozen som søger spillere. Vi har længe kørt med at vi kun ville være en dansk guild og at vi ville have 18+ i alder i guilden. Men da vi kan se at det er alt for umuligt, har vi ændret lidt i vores regler. Vi er 26 accounts med 57 car. Hvor 80% af dem er level 60. Vi er mange i guilden der har stor erfaring med mc, blw, onyx, zg og aq20, da vi har spillet i større guild's. Vi er fleste danskere i guilden, men som sagt er vi nødt til og prøve og ændre lidt, for at kunne komme til at raide lidt større instance.

er du over 16 og frisk på at spille sammen med erfarende og festilige spillere, som ikke raider hver eneste dag og altid er frisk på at hjælpe, syntes jeg at i skal smide en lille ansøgning på vøres hjemmeside.

www.frozen.org.uk

i skal være velkommen til, at skrive til mig ingame, hvis i har nogle spørgsmål. Mit ingame navn er Reaxor

p4 3.0 northwood
asus p4c800 Deluxe
1 gb pc3700
Msi fx5900xt
1*60 gb maxtor
2*80 gb maxtor sata
2*160 gb maxtor sata
1*200 gb maxtor flytbar

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.