Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 4. oktober 2006, 16:20

Som sagt, feral druid!

Jeg har efter hånden spillet i et år på min druid, hvilket har været super fedt. Har stort set prøvet alle de talent builds, som du kan vælge som druid af. Er balance for tiden, da min guild er helt vilde med 3% crit to spells, men mig...Valgte selv at respecce, og det er da også kanon at være en stor bunke fjer der står og smidder dødsens farlige spells i hovedt på din modstander.

Resto buildet er nok det de fleste druids kører med i endgame, og som skam også er fint nok, men det med at stå bag ved og heale...Tjaa.. Det er sku ikke lige mig, så valgte hurtigt det spec fra efter en uges tid.

Feral er og bliver det fedeste druid talent efter min mening.
Det er super godt til pvp, og er da ikke for dårligt i pve, da LotP giver et lækkert 3% til ranged og melee til vores rogues/hunters mm.
De fleste feral druids kører vist med 31 feral, 20 resto for også at kunne heale sig sig i pvp, og bruges som healer i pve hvis det nu bliver nødvendigt.

Sidder nu og overvejer om jeg skal gå tilbage til feral, da det er det jeg brænder for. Har været rank 9, så har noget udemærket gear til dette build, og eftersom jeg ramte exalted med AV igår aftes, er der en grum mace og en cool ring at hente til mit måske kommende feral build.

Nå, men hvad jeg kunne tænke mig at vide var, har nogle af jer en feral druid i guilden? Kunne i komme med et bud på et godt pvp/grinding spec?
Og har i en liste med eventuelt feral gear der er ok nemt at sætte kløerne i?
Har siddet og prøvet at lege lidt med "talent build" på Blizzards site, men har ikke rigtigt fundet frem til noget jeg syntes matcher mig perfekt, så håber da at der er et par der ude der har lidt erfaring inden for druid spec, gear og hvad der nu ellers kunne blive brug bart for en ny feral druid.

Det var vel det, som sagt ser jeg frem til nogen kanon feed backs gutter!

:dance:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.