21

tirsdag, 3. oktober 2006, 21:46

Hvordan kan der være en times kø på AV? Efter cross realm PvP , så burde det da maks tage 1 minut. Gør det i hvert fald for mig.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

22

tirsdag, 3. oktober 2006, 21:52

Well, det undrer mig faktisk også at AV køen nogle gange ligger på en time + på mit realm ( Azjol-Nerub) Vi er godt nok en PvE server, men stadig væk en time+? Er skam også trals at sidde og glo på gulvest i IF... Men der er sku ikke så meget at gøre ved det.

Har en ven der har en horde char på samme realm som jeg har min NE druid. Jeg sad her for en time siden og havde ventet en time og syv min på AV, så kommer jeg ind i AV 15.
Sidder så og snakker med ham over Skype, og han beslutter sig så for at joine min AV for at gi mig en rødfuld (Hvilket ikke skete)
Well, han joiner queuen og efter et minut er han i samme AV som mig, hvilket kom en hel del bag på mig, eftersom jeg havde ventet over en time.
Kan der virkelig være så stor forskel fra faction til faction når vi er på samme server? Lyder lidt underligt efter min mening, men sådan er livet jo nu engang, og det må vi nok finde os i :9xo

23

tirsdag, 3. oktober 2006, 22:02

Citeret

Originally posted by Izaka
Well, det undrer mig faktisk også at AV køen nogle gange ligger på en time + på mit realm ( Azjol-Nerub) Vi er godt nok en PvE server, men stadig væk en time+? Er skam også trals at sidde og glo på gulvest i IF... Men der er sku ikke så meget at gøre ved det.

Har en ven der har en horde char på samme realm som jeg har min NE druid. Jeg sad her for en time siden og havde ventet en time og syv min på AV, så kommer jeg ind i AV 15.
Sidder så og snakker med ham over Skype, og han beslutter sig så for at joine min AV for at gi mig en rødfuld (Hvilket ikke skete)
Well, han joiner queuen og efter et minut er han i samme AV som mig, hvilket kom en hel del bag på mig, eftersom jeg havde ventet over en time.
Kan der virkelig være så stor forskel fra faction til faction når vi er på samme server? Lyder lidt underligt efter min mening, men sådan er livet jo nu engang, og det må vi nok finde os i :9xo

Har en 60 gnome rogue på Azjol-Nerub, mega skod server :P Kom til Xavius, der tingene sker :)

24

tirsdag, 3. oktober 2006, 22:33

Citeret

Originally posted by DXC

Citeret

Har en 60 gnome rogue på Azjol-Nerub, mega skod server :P Kom til Xavius, der tingene sker :)

Og det kan du begrunde med? det er da noget pis at slynge ud..

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

25

onsdag, 4. oktober 2006, 14:00

Azjol-Nerub, en skod server?
Begrundlese tak!
Syntes sku ikke du kan være bekendt at slynge sådan en omgang gyle ud.
Azjol-Nerub er en server af høj klasse, kanon fede endgame guilds, fede events vi selv planlægger, og tons vis af super flinke folk, så kan ikke se hvad der skulle være i vejen? Bare fordi vores BG queues måske lugter, er det fandme ikke ens betydende med at det er en skod server!

Så næste gang, begrund før du slynger sådan noget ud, har selv spillet på AN i over et år, og det har været et år fyldt med sjov, og det skal ingen komme og pisse på!

26

onsdag, 4. oktober 2006, 16:03

Citeret

Azjol-Nerub, en skod server?
Begrundlese tak!
Syntes sku ikke du kan være bekendt at slynge sådan en omgang gyle ud.
Azjol-Nerub er en server af høj klasse, kanon fede endgame guilds, fede events vi selv planlægger, og tons vis af super flinke folk, så kan ikke se hvad der skulle være i vejen? Bare fordi vores BG queues måske lugter, er det fandme ikke ens betydende med at det er en skod server!

Så næste gang, begrund før du slynger sådan noget ud, har selv spillet på AN i over et år, og det har været et år fyldt med sjov, og det skal ingen komme og pisse på!

orh ja, slap da makker.

Jeg har da lov til at syntes det er en skod server, behøver jeg slet ikke forklare overfor dig hvorfor.

27

onsdag, 4. oktober 2006, 16:07

Det er ikke noget personligt DXC, men håber da at du kan se dette fra min synsvinkel? Har brugt så meget tid på den server, og så kommer der en og siger den "Stinker"...
Som sagt, hvis du ikke kan komme med en begrundlese for at det er en skod server, så hold det for dig selv, i stedet for a poste det her.
Ønsker ikke at komme op at toppes med dig på nogen måde, så no offence matey :P

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.