Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 30. september 2006, 20:25

Har nu farmet en del AV rep, og er på 6084 / 21000 nu.
Nogen som er exaltedt og har et nogenlunde bud på hvor lang tid det vil tage mig at op nå exalted nu? Spiller cirka fem timer om dagen, så det er da et par AV´s.

2

lørdag, 30. september 2006, 20:53

Ved ikke hvordan dine AV'er er på dit realm. Men på min er de cirka 20-30 minutter hvor vi altid vinder. Så der tager det måske to dage.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

3

lørdag, 30. september 2006, 20:53

og se og få det gjort i dag eller imorgen når der nu er dobbelt rep :)

4

lørdag, 30. september 2006, 21:23

Tjaa...Da det nu er crossrealm svinger det lidt, men vi fik da smæk nu her :/
Men der er da ikke dobbelt rep nu her idag, eller er det mig der er forket på den :ph34r:

5

lørdag, 30. september 2006, 23:16

Citeret

Originally posted by Izaka
Tjaa...Da det nu er crossrealm svinger det lidt, men vi fik da smæk nu her :/
Men der er da ikke dobbelt rep nu her idag, eller er det mig der er forket på den :ph34r:

Vi har i hvert fald dobbelt rep/honor @ xavius

6

søndag, 1. oktober 2006, 16:55

Er nu på 12525 / 21000, så det går da pænt stærkt frem :cheers:

7

søndag, 1. oktober 2006, 16:59

Nu vi er ved emnet... er der nogen der ved om man ka miste rep? :boxed: det er et halvgodt stykke tid siden jeg skiftede fra pvp til pve... og så så jeg lige i går at mit rep med av er på reverred 999/1000 :boxed:
Håber det er fordi jeg har nakket et eller andet jeg ikke lige sku ha nakket... for hvis man mister rep over tid har blizzard ta fået noget galt i halsen :pokey:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (01.10.2006, 16:59)

8

søndag, 1. oktober 2006, 17:51

Citeret

Originally posted by KarGa
Nu vi er ved emnet... er der nogen der ved om man ka miste rep? :boxed: det er et halvgodt stykke tid siden jeg skiftede fra pvp til pve... og så så jeg lige i går at mit rep med av er på reverred 999/1000 :boxed:
Håber det er fordi jeg har nakket et eller andet jeg ikke lige sku ha nakket... for hvis man mister rep over tid har blizzard ta fået noget galt i halsen :pokey:

Man kan da ikke være revered 999/1000 ? Nej, du kan ikke miste rep med AV. Du kan med nogle factions hvis du dræber nogle af deres folk f.eks.

9

søndag, 1. oktober 2006, 19:14

Citeret

Det er 999/1000 exalted... man kan ikke få mere..

HEJ VEN

10

søndag, 1. oktober 2006, 21:13

Okay så er det en bug, for der står reverred

Har ikke lige tjekket om jeg stadig ka købe de items man får adgang til ved exalted

Btw hva sker der for avataren sebastian...? :roller: :))

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Karga" (01.10.2006, 21:14)

11

mandag, 2. oktober 2006, 01:51

Så vidt jeg husker får du ca 4k rep per win... eller er det 2k?

Så kan du jo se hvor mange du vinde på de fem timer, og burge matematikken ;)

12

mandag, 2. oktober 2006, 15:43

Nej, det er helt umuligt at miste AV rep.
6k rep til jeg rammer exalted, hvilket jeg ser stort frem til (NE´s på ram ftw). Sidder så i den lange AV kø, og beslutter så at jeg vil farme SM.
Da jeg er et godt stykke inde i køen, ser jeg fandme at jeg er blevet smidt ud af den! Det er tredje gang siden i lørdags det her sker for mig, og jeg er godt træt af sådan en omgang lort.
Har sent en ticket, og fik et så ringe svar som "We are trying to fix this problem at the moment" Hva fanden? Det er sku det de får deres løn for, og vi sidder faktisk og betaler, og så føler jeg sku at spillet burte virke optimalt.

Hvad mener i om dette så kaldte "AV Bug"?

13

mandag, 2. oktober 2006, 16:03

Citeret

Okay så er det en bug, for der står reverred

Har ikke lige tjekket om jeg stadig ka købe de items man får adgang til ved exalted

Btw hva sker der for avataren sebastian...? :roller: :))

Den rykker for vildt :))

HEJ VEN

14

mandag, 2. oktober 2006, 17:53

Citeret

6k rep til jeg rammer exalted, hvilket jeg ser stort frem til (NE´s på ram ftw). Sidder så i den lange AV kø, og beslutter så at jeg vil farme SM.
Da jeg er et godt stykke inde i køen, ser jeg fandme at jeg er blevet smidt ud af den! Det er tredje gang siden i lørdags det her sker for mig, og jeg er godt træt af sådan en omgang lort.
Har sent en ticket, og fik et så ringe svar som "We are trying to fix this problem at the moment" Hva fanden? Det er sku det de får deres løn for, og vi sidder faktisk og betaler, og så føler jeg sku at spillet burte virke optimalt.

At du tuder for meget over bagateller... ;)

Jeg er selv udvikler og ved hvor irriterende det er, når man står med en bug og kunden eller cheferne presser på for at jeg bliver færdig... de sku selv ha lov at lege med det før de udtaler sig om det ;)

15

mandag, 2. oktober 2006, 19:55

Citeret

hehe rolig nu, det er sq ikke noget at hidse sig sådan op for. Der vil altid kunne ske fejl, du kan sq ikke lave et spil på wow's størrelse uden at der vil komme fejl. Det er da posektivt at de arbejder på det.. de kunne jo bare sige at det bliver rettet engang i fremtiden eller i en af de næste 4 patches. Jeg syntes sq de gutter gør en godt stykke arbejde.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Vorsaa" (02.10.2006, 19:56)

16

tirsdag, 3. oktober 2006, 00:21

Dete kan da godt ske de er trætte af 1000 folk reporter den samme bug , men det er stadig os der betaler deres løn , i det mindste kunne de bruge 5 min på at lave et ordentligt standard svar så man rent faktisk fik af vide hvad der var galt

I USE AJAX

Gille 60 warrior
Maintank hos Wipe Kazzak

17

tirsdag, 3. oktober 2006, 09:11

Citeret

Originally posted by gille
Dete kan da godt ske de er trætte af 1000 folk reporter den samme bug , men det er stadig os der betaler deres løn , i det mindste kunne de bruge 5 min på at lave et ordentligt standard svar så man rent faktisk fik af vide hvad der var galt

Hvorfor? Jo mindre brugeren af et system ved om det, jo bedre...

Gør det måske dig gladere at vide præcis hva der er galt...? Istedet for at de bare verificerer at der er et problem - altså det ikk kun er dig der har det - og at de er igang med at rette det

18

tirsdag, 3. oktober 2006, 10:50

Citeret

Citeret

Originally posted by gille

Hvorfor? Jo mindre brugeren af et system ved om det, jo bedre...

Gør det måske dig gladere at vide præcis hva der er galt...? Istedet for at de bare verificerer at der er et problem - altså det ikk kun er dig der har det - og at de er igang med at rette det

Helt enig.
Vil da også klart foretrække at de brugte tiden på at få rettet problemet end at skrive en hel fristil om hvad der er galt, og hvordan det er opståer og bla bla bla... Du ved at du kan blive smidt ud af den kø, så hvis det er så stor et problem, lad vær med at joine den !!

19

tirsdag, 3. oktober 2006, 14:02

Ved sku godt at jeg nok whiner lidt, men prøv lige at hør: Har ventet en time på AV, den kommer op, klikker "Join battle" Og kommer ikke ind.
Kan i se mit problem? Det er fandme trasl at spilde en time på ingen ting, og samtidig får man ikke noget ud af det - Det lort skal sku fikses koste hvad det vil..

20

tirsdag, 3. oktober 2006, 20:02

Weeeiiiii, ramte exalted her i aftes :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.