Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 29. september 2006, 11:29

Med lanceringen af Burning Crusade bliver der jo tilføjet nye battlegrounds.
Men tror i at hvis man f.eks. er Exalted med The Defilers i Arathi Basin at der bliver tillføjet lvl70 epic rewards i de gamle battlegouds (WSG/AB/AV) i Burning Crusade?

HeySaa, jeg er en n00B.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zaily" (29.09.2006, 11:31)

2

fredag, 29. september 2006, 21:36

Citeret

Originally posted by Zaily
Med lanceringen af Burning Crusade bliver der jo tilføjet nye battlegrounds.
Men tror i at hvis man f.eks. er Exalted med The Defilers i Arathi Basin at der bliver tillføjet lvl70 epic rewards i de gamle battlegouds (WSG/AB/AV) i Burning Crusade?
Hmm det tror jeg faktisk ikke ! For så vil dem, som allerede er exalted, jo få lvl 70 epic uden at skulle arbejde for dem, udover selvfølgelig at nå lvl 70...

3

fredag, 29. september 2006, 22:57

Vil næsten skyde på der kommer noget udover exhalted

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

4

lørdag, 30. september 2006, 09:16

de har allerede offentligt gjort TuF og WSG rewards i TBC.. så jo det tror jeg der gør.. og hvorfor skal folk lave dobbelt arbejde for at få det "samme" loot igen

Argargar, 60 Paladin @ kazzak(FUCK MIT SIG DET RYKKER!

6

fredag, 6. oktober 2006, 22:48

og det billed har med meget med det her topic at gøre:/

Argargar, 60 Paladin @ kazzak(FUCK MIT SIG DET RYKKER!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.