Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 20. september 2006, 23:41

Efter jeg formaterede min spand, og havde kørt WoW og mit kære UI (NezUI), oplever jeg nu ca. hver 2. gang jeg aflevere en quest, crasher den. Nogle gange kan jeg ikke engang logge ind, fordi den crasher lige med det samme. Så vilel høre om noget der havde oplevet noget lignende?

Har prøvet at geninstallere spillet, men virker ikke.
Og kørte Windows x64 ind på min spand, har altid brugt det, men det er først gang jeg oplever noget lignende...

Så nogen foreslag/ideer til hvordan jeg muligvis kan løse det, ville gøre mig rigtig glad :)

2

torsdag, 21. september 2006, 00:40

Hvor mange mb bruger dine addons?

Installeret alle drivers?

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

3

torsdag, 21. september 2006, 14:18

Bruger 32MB til AddOns, mener jeg. Det var hvad der stod var optimalt i "guiden" til det, og ja har installeret alle drivere på min computer.... Men burde jeg prøve at sætte MB brugen op på det?

4

torsdag, 21. september 2006, 14:29

Citeret

Originally posted by Hymerski
Bruger 32MB til AddOns, mener jeg. Det var hvad der stod var optimalt i "guiden" til det, og ja har installeret alle drivere på min computer.... Men burde jeg prøve at sætte MB brugen op på det?

Når du trykker på Addons inde i wow, hvad siger den så den må bruge maks?

5

torsdag, 21. september 2006, 14:33

Er ikke helt sikker, da jeg ikke er hjemme lige nu, men er ret sikker på der står 32...

6

torsdag, 21. september 2006, 14:57

Citeret

Originally posted by Hymerski
Er ikke helt sikker, da jeg ikke er hjemme lige nu, men er ret sikker på der står 32...

Så kan du også regne ud den nemt kan blive overbelastet når wow maks må bruge 32mb , og dine addons tilsammen bruger 32. Sæt den op på en 50-60 stykker, det skader ikke. Min den står på 110.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DXC" (22.09.2006, 15:48)

7

torsdag, 21. september 2006, 15:55

Okay, vil prøve.

Tak for hjælpen :)

8

onsdag, 4. oktober 2006, 09:05

har en kammi der havde næste samme problem, vi fandt senere ud af at det var hans GFX kort..

MacBook Pro 15,4"

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.