Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 12. september 2006, 14:27

De sider jeg plejer at hente info om wow fra har ikke lige kunnet fortælle mig det, så prøver lige at spørge her

Hva level er det man skal være for at blive master i de forskellige proffessions?

Jeg har et par chars som jeg har spillet op til 30 stykker og bruger dem nu bare som main proffesion-chars... men der er jo level req på det skidt... hvor meget er det jeg skal ha dem op på? 35 eller 40?

2

tirsdag, 12. september 2006, 14:35

Jeg mener du skal være over lvl 35 for at få dine profs over 225.

3

tirsdag, 12. september 2006, 14:36

Skod så skal jeg ha gjort kål på 2 levels, med en nøgen orc :))

4

tirsdag, 12. september 2006, 14:38

Citeret

Originally posted by KarGa
Skod så skal jeg ha gjort kål på 2 levels, med en nøgen orc :))
nøgen orc... damn kan jeg få en foto serie.! ? håber det er en female

5

tirsdag, 12. september 2006, 14:41

Det er desværre en male orc :)) men der var da en pæn del der begyndte at flirte med mig og danse med mig, på min vej til master alc i sos :D

6

tirsdag, 12. september 2006, 15:02

Citeret

Originally posted by KarGa
Det er desværre en male orc :)) men der var da en pæn del der begyndte at flirte med mig og danse med mig, på min vej til master alc i sos :D
Nu begynder jeg at blive skuffet :( en nøgen male orc... så skummelt... så perverst !

7

onsdag, 13. september 2006, 10:19

for at det ikke skal være helt løgn, er jeg faktisk bange for du skal have dem op på lvl 40, men det kan sagtens være jeg husker forkert.... :)

Chriller

8

fredag, 15. september 2006, 22:07

det er lv 35

Once you go Mac, you never go back

9

søndag, 8. oktober 2006, 19:33

Så landede jeg på level 35 i fredags... og jeg ka hermed bekræfte at det er level 35 :D

Så sku der godt nok brygges! Bare ærgeligt mine 2 herb chars ikke er 60 endnu, så de ka komme med de rigtige herbs

10

onsdag, 18. oktober 2006, 10:49

lol BoomHeadshot, Blev osse sårn lidt, "nedern" over at det er lvl 35, min warrior er lvl 33 og har 225 i first aid :(

**AL MAGT TIL XXR ! (TRIXXR CRAXXR NUKEXXR)

Craxxr, 70 warrior Draenor.
http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Draenor&n=Craxxr

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.