Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

mandag, 19. juni 2006, 11:34

Citeret

Originally posted by SpRite

Citeret

Originally posted by argargar

Citeret

Citeret

Citeret

Originally posted by guGGe

Citeret

Paladin!!! Simple grund. Jeg kan smadre ALLE classes. Nok den class jeg i bund og grund syntes er fed selvom det kan være kedeligt i PvE.

Vil sige ud fra det billede af dig, har dit gear sgu meget at betyde... Jeg tror at hvis du havde startet med en lad os sige mage, og du nu havde snart fuld netherwind ville du sikkert også kunne lide den pga. den kunne nakke alle :P?

tjaaa. både og.. som lvl 51 tog jeg 60 mages og 60 rogues? siger det ikke også lidt?:P

Det siger mere om dem , end det gør om dig - LOL! :))

Duels? tjaa syntes det siger meget.. endten er jeg WTF PWNAGE SKILLEDZOR!!!!!!! eller er det min klasse eller er det begge! tror nu mest på det først! :boxing:

Nu er det jo også kun Critadins der har en WIN button.

http://paladin.istheshit.net/

'nuff said :pokey:

du må sku komme med noget bedre.. har skuda macro til at fyre det lort af.. 1 knap ftw!

Argargar, 60 Paladin @ kazzak(FUCK MIT SIG DET RYKKER!

42

mandag, 19. juni 2006, 12:04

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Paladin!!! Simple grund. Jeg kan smadre ALLE classes. Nok den class jeg i bund og grund syntes er fed selvom det kan være kedeligt i PvE.

Vil sige ud fra det billede af dig, har dit gear sgu meget at betyde... Jeg tror at hvis du havde startet med en lad os sige mage, og du nu havde snart fuld netherwind ville du sikkert også kunne lide den pga. den kunne nakke alle :P?

tjaaa. både og.. som lvl 51 tog jeg 60 mages og 60 rogues? siger det ikke også lidt?:P

Duels? tjaa syntes det siger meget.. endten er jeg WTF PWNAGE SKILLEDZOR!!!!!!! eller er det min klasse eller er det begge! tror nu mest på det først! :boxing:

Nu er det jo også kun Critadins der har en WIN button.

http://paladin.istheshit.net/

'nuff said :pokey:

du må sku komme med noget bedre.. har skuda macro til at fyre det lort af.. 1 knap ftw!

Haha ok, du vinder :))

Gigabyte GA-P35-DS3
Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
Raptor 10k rpm 74 gb
320 GB Western Digital
8800 GTS @ 800/1800/2100
Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
Corsair 620w HX

43

tirsdag, 20. juni 2006, 00:39

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Forklar mig hvordan fanden en paladin kan være skilled, min lillebror kan spille den class og han er 6 år :P
Med hensyn til de 2 60 du siger du nakkede - Video Google or it didnt happen! :P

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
CM Storm Sniper Black Edition
Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
Corsair Hydro H100i Extreme Performance
Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
Asus Xonar DX
Samsung SH-B123L DVD±RW Black
Corsair er 256GB SSD Nova Series

44

onsdag, 21. juni 2006, 08:56

og en 6årige kan ikke spille shammie? ALLE Shammies er 6årige drenge...

Man skal kende sin class.. og kende modstanderens class. Vide hvornår man skal heale osv... f.eks mod en shammie skal man bruge fake heals når man er på cirka 75%.. så bruger han eartshock også har man tid til at heale sig up på 100%. også skal man bare få ham shammien til at bruge alt sit mana på heal/shocks/chain lightning og totems(som ALTID har første priotet at smadre) også bruger man ellers bare auto attack og tager ham stille og roligt ned.

Argargar, 60 Paladin @ kazzak(FUCK MIT SIG DET RYKKER!

45

søndag, 23. juli 2006, 02:30

Alle classes er cool p? hver deres m?de men jeg foretr?kker en warlock fordi der er s? mange muligeheder iform af talentbuild. Og generelt er de jo ogs? bare syge...

46

søndag, 23. juli 2006, 02:50

alt der ikke har en manabar

Ochun <Decimation> Talnivarr
ROUGE OLOOLOLLL
WoW Profil <- Clickz !

47

søndag, 23. juli 2006, 03:41

Har b?de en Rogue, Warrior og Mage i level 60. Syntes bedst om Mage pga. de mange muligheder. Men Warrior er da ogs? meget sjov i PvP, i PvE er det r?v sygt, med mindre man er tank specced.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

48

søndag, 23. juli 2006, 12:42

Citeret

Originally posted by CarStone

Citeret

Originally posted by Berleburg
Har haft 3-4 lvl 50+ warriors. Det er min bedste class.

Min peak dmg er i ?vrigt p? 5186 DMG p? en dum warlock. (Havde Arcanite Reaper))

Citeret

jo der er alts? forskel p? hvad du gir... fordi execute giver din v?bens skade plus x skade for hver rage point du har

Fat det nu....

S? det ligemeget om du lige er dinget 60 og st?r med fucking http://www.thottbot.com/?i=3124
eller Ashkandi, s? har det intet med Executes damage at g?re. L?s tooltip !

Det eneste der kan ?ndre p? executes damage er dit targets armor, og hvis du har nogle damage multiplier buffs. (enrage fra talents, eller Beserker fra battlegrounds)
S? ja en warrior kan critte for 5k hvis han er utrolig heldig. Det kr?ver han har 100rage - Beserker + den gamle 40% enrage + et target med nada armor, og at han s? critter.

nej s? istedet for 5k s? vil du ramme 6k :P det blev jeg i AV med min 600 armored mage!

men hay..dont let the little pub get you down ;) RAGE = STORE EXECUTES = USELESS FOR DE HAR KUN 20% HP !1!1!1!1!

take a nap....THEN FIRE ZE MISSILES

49

søndag, 23. juli 2006, 13:17

Jeg stemmer helt klart for warrior...

hvem frygter ikke de store br?d? :)

50

søndag, 23. juli 2006, 18:47

Tjooo... Har pr?vet en del men syntes nu bedst om min druid.
Man bliver ikke s?dan lige tr?t af dem, da de jo b?de kan funke som rogues,tank healers og casters s? alt i alt er druid nok min favorit men roguen en skam ogs? fed :evil:

-Izaka

51

tirsdag, 25. juli 2006, 23:09

Warrior:

Da det er den eneste class jeg har spillet til lvl 60, og som imo. er den sjoveste class i end-game :)

52

tirsdag, 25. juli 2006, 23:34

Citeret

Originally posted by Claes

:P

Undead Warriors ftw :evil:

53

tirsdag, 25. juli 2006, 23:43

Citeret

Originally posted by -Sandman-

Citeret

Undead warriors... Hah =D

54

fredag, 18. august 2006, 19:33

Citeret

Originally posted by -Sandman-

Citeret

hvem frygter ikke de store brød? :)

Nej spiller man hord er den enste rigtig Warrior orc;)

Kan godt lide hunter, lock og mage...

Rogue er også fede, de bliver bare pænt kedlig med tiden:(

55

mandag, 21. august 2006, 22:33

Hmm hvis man tænker end-game, så synes jeg klart en healer class eller tank er det sjoveste da det lidt mer spændende end bare stå og spamme en knap med DPS! i Pvp er det nok mest hva man selv synes er fedt! Men dps blir kedeligt i længden i end-game synes jeg, der er jeg sku mer til at sku holde nogen i live eller stå og tanke de store bosser ;)

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
1x Corsair TX V2 850W PSU

56

tirsdag, 22. august 2006, 15:23

Citeret

Originally posted by Jaiz
Hmm hvis man tænker end-game, så synes jeg klart en healer class eller tank er det sjoveste da det lidt mer spændende end bare stå og spamme en knap med DPS! i Pvp er det nok mest hva man selv synes er fedt! Men dps blir kedeligt i længden i end-game synes jeg, der er jeg sku mer til at sku holde nogen i live eller stå og tanke de store bosser ;)

hehe en healer spammer lige så meget som andre chars, faktisk vil jeg sige wow er kedeligt pga. det da det sgu ikke er udfordrende kun gear krævende :P (og tidskrævenden)

Asus Xonar DX

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "guGGe" (22.08.2006, 20:38)

57

tirsdag, 22. august 2006, 17:09

Hehe, med min priest bruger jeg

Flash Heal
Greater Heal
Inner Focus

Som min rogue bruger jeg

Sinister Strike
Slice and Dice
Eviscerate
Burning Adrenaline
Evasion
Blade Flurry
Sprint

Synes man skal være meget mere obs når man er melee dps. Dog kan jeg godt se at f.eks. Mage dps ville være kedeligt.. Frostbolt x 100 - wee :p

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

58

tirsdag, 22. august 2006, 20:39

Citeret

Originally posted by Hayes

Flash Heal
Greater Heal
Inner Focus

Som min rogue bruger jeg

Sinister Strike
Slice and Dice
Eviscerate
Burning Adrenaline
Evasion
Blade Flurry
Sprint

Synes man skal være meget mere obs når man er melee dps. Dog kan jeg godt se at f.eks. Mage dps ville være kedeligt.. Frostbolt x 100 - wee :p

er selv mage, de laver faktisk også andet :P:P

Tror det sværeste dps jeg har prøvet at en warrior, da man virkelig skal passe på ikke at overagro, så derfor gider de fleste ikke havde dem :(

Asus Xonar DX

59

tirsdag, 22. august 2006, 21:12

Citeret

Citeret

Originally posted by Hayes

Flash Heal
Greater Heal
Inner Focus

Som min rogue bruger jeg

Sinister Strike
Slice and Dice
Eviscerate
Burning Adrenaline
Evasion
Blade Flurry
Sprint

er selv mage, de laver faktisk også andet :P:P

Tror det sværeste dps jeg har prøvet at en warrior, da man virkelig skal passe på ikke at overagro, så derfor gider de fleste ikke havde dem :(

Syntes fandmer alle efterhånden er en DPS warrior efter de har set for mange PvP film med warriors... Det værste er de ikke har en skid styr på hvad de laver.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

60

tirsdag, 24. oktober 2006, 18:25

hehe ja, det er utrolig så mange nye dps warrior der omkring, desværre fatter de intet af at spille, kun nogle meget få gør :(

Asus Xonar DX

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.