Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 1. juni 2006, 17:46

Citeret

Originally posted by Fed7haS

Citeret

Originally posted by Deef

Citeret

Originally posted by Fed7haS
Jeg håber da ikke at de kigger på hvor meget guld man har og banner en udfra det... :P da min mage har 11.000 :D hehe...

Fed7haS

Ebay-guld? Guild-bank? Sygeligt held med epic drops og greed rolls? Eller bare ALT for megen fritid og toldmodighed til at farme? :)

Her er hvad der skete :P

Jeg er med i top guilden Sui Generis på Lightnings Blade.. vi er først til at tage alle bosser på horde siden og har mange server first kills.. det hele går fint intil vi starter på AQ.. problemet er at jeg er selvstendig og spiller en gang imellem på min PC jeg har i shoppen.. det vil sige at jeg er online men da jeg skal være til rådighed når der kommer kunde kan jeg ikke tage i instance osv. før jeg har fri.. så jeg hængte bare ud og chattede, handlede på ah osv.. og guilden er fin med dette.. der sker så det at vores GM og mange af officers stopper og nye folk kommer til.. med tiden bliver de mere og mere sure på mig da de nye folk føler at jeg ikke er aktiv nok da jeg er i Org og chatter imens de er i AQ.. jeg forklare dem at sådan har det altid været når jeg er på arbejde osv. og jeg raider da også stadige med dem 4-5 dage om ugen.. til sidst bliver deres bemærkninger om at jeg ikke lave en skid andet en at sedde i org imens de arbejder osv. til direkte beskyldninger om at jeg er en leecher osv.. med tiden har der oparbejdet sig lidt et antiparti imod mig og en dag vælter hele bøtten.. jeg og ca. 10 af de gamle i guilden bliver i et slaks kup kicket af guilden.. og her kommer så hagen.. for i farten hade de glemt at guildbanken var på min ACC.. så vupti jeg er millionær.. jeg sælger stort set alle core maths, elementium, ingots, essences, nexus, BoE osv. osv... og fordeler pengen imellem os der bliv kicket...

Det er historien :)

Fed7haS

Fed historie ;)

men ja, de store guildbanks har MANGE penge - Den største guild på hordesiden på Emerald Dream's bank har penge nok til at købe epic mounts til alle deres guildmembers, sådan går rygterne ihvertfald ;)

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

22

torsdag, 1. juni 2006, 21:08

Har de fleste da ikke det? ;)

Tilbage til sagen.
Jeg har forhørt mig rundt omkring, og ingen mener jeg bør regne med et svar.
Hvad fa'en kan jeg gøre.

23

torsdag, 1. juni 2006, 21:17

Du burde prøve at ringe. kan godt være der står de ikk ka hjælpe dig, men alle jeg har hørt om som havde problemer, har fået hjælp da de ringede.

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

24

torsdag, 1. juni 2006, 21:39

Citeret

Originally posted by CarStone
Du burde prøve at ringe. kan godt være der står de ikk ka hjælpe dig, men alle jeg har hørt om som havde problemer, har fået hjælp da de ringede.

Haha, jeg ringede ind for at høre hvor min buddy account kode var henne.
Det var åbenbart noget rimelig nyt noget så det havde jeg ikke fået noget med af. Og så var det jo bare ærgeligt at jeg købte spillet da det var nyt, for jeg kunne ikke få nogen gæste kode.
Det er da for tamt.

25

tirsdag, 6. juni 2006, 17:47

Citeret

Greetings,

Your account has been temporarily suspended whilst it is investigated for Unauthorized access of another player's account. We shall contact you, via e-mail, upon the finalisation of our investigation, to advise you of our conclusions.

If you wish to review our current Rules and Policies, they can be found at:
http://www.wow-europe.com/en/policy/

Regards,

Fjosky
Account Administration Team
Blizzard Entertainment Europe
http://www.wow-europe.com/en/support/

If you reply, please include all previous text and files related to this e-mail

:(

26

tirsdag, 6. juni 2006, 17:51

Hvis der har været nogen inde på din account, så sig til dem at du ikke kender til det, de må ha gættet/hacket sig til dit password.

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

27

tirsdag, 6. juni 2006, 17:58

Så bliver mine venners ip'er jo banned ;(

28

tirsdag, 6. juni 2006, 18:13

Citeret

Originally posted by Eikorn
Så bliver mine venners ip'er jo banned ;(

hellere dem end sig selv, så kan i måske lære det

Cisco Certified Network Associate — CCNA

29

onsdag, 7. juni 2006, 04:46

Skriv og håb...

Ellers var der en herinde der skrev at efter han blev banned skrev han fra sin vens account til en GM at hans egen char havde svinet ham til... Så blev han banned i 3 dage eller sådan noget... Og efter de 3 dage blev den låst op...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.