21

lørdag, 27. maj 2006, 18:50

Citeret

Originally posted by købkøb
IMO er det totalt til grin...

Nu er de jo bedre end Tier2 epics.. Og det eneste GM kræver er at du ikke har noget liv i et par måneder...

Der er en der blev GM på min server, og jeg tror aldrig jeg har set sådan en noob... Det var virkelig bare bevis på at det ikke kræver en skid andet end tid...

Også mage våbenet? Det er jo totalt til grin... Det blir nok den næstbedste 1h caster sværd i spillet...

Haha et par månede, du har vidst ikke meget erfaring med pvp, det har taget de 5 HW jeg kender 5 måneder, hvor det er 12 timers pvp hverdag den sidste stykke vej, sgu ikke alle der ville være i stand til at holde det ud, jeg vil sige det er nemmere at blive sygt epic geared fra pve, hvis du har et ordenlig guild..

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
CM Storm Sniper Black Edition
Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
Corsair Hydro H100i Extreme Performance
Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
Asus Xonar DX
Samsung SH-B123L DVD±RW Black
Corsair er 256GB SSD Nova Series

22

lørdag, 27. maj 2006, 18:54

Citeret

Originally posted by Deef
Det tager MEGET længere tid at få tier 3/tier 2 end det gør at nå rank 14.

Plus det kræver en smule "skill" at få sæt fra en instance da det ikke er helt nemt at nakke BWL/AQ bosser de første gange man prøver, det tager sku mange timer at få dem på det man kalder "farm status".

Ja jeg er klar over det er muligt at komme med i en guild der bare har alt på "farm status", men hvor sjovt er det? Det er da sjovere at være med fra starten, så man selv har gjort noget for at fortjene sit dejlige gear. ;)

Og en anden ting, det kræver 0 "skill" at få rank 14, det eneste det kræver er at man opholder sig i wsg længe nok, ikke andet. Så rank 14 kræver ikke andet end en masse tid.

kan kun sige lol, det er ikke nok du er i bg hele tiden, du skal sgu vinde før man overhovedet kan tænke på rank 14... Det er vel heller ikke sjov at blive rank 14 hvis man ikke fortjener det, det kræver egenligt heller ikke nogenform for "skill" til at være med til et raid og stå i baggrunden og heale, eller ligende... tier 2 set er sgu nemt at få, hvis du har et ordenlig guild, har du det inden for nogle få måneder, rank 14 tager hele 5 måneder...

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
CM Storm Sniper Black Edition
Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
Corsair Hydro H100i Extreme Performance
Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
Asus Xonar DX
Samsung SH-B123L DVD±RW Black
Corsair er 256GB SSD Nova Series

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.