Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 17. april 2006, 15:06

Jeg er en Night elf warrior lvl 25 med minnig og enchantning som professions jeg kunne godt tænke mig at skifte enchantning ud med blacksmithing eller engineering, hvordan gør jeg det??? og kan man det???

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Alstrom" (18.04.2006, 16:20)

2

torsdag, 20. april 2006, 21:46

Prøv at kigge forummet igennem inden du poster

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=63993&sid=

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

3

fredag, 21. april 2006, 22:48

Går ind under dine skills og der makere du den du ønsker at slette og der er der en lille knap kan ikke huske hvad den hedder sender lige et billede

[IMG]attachment.php?attachmentid=10981&sid=[/IMG]

4

fredag, 21. april 2006, 22:57

Citeret

Originally posted by Asus3
Går ind under dine skills og der makere du den du ønsker at slette og der er der en lille knap kan ikke huske hvad den hedder sender lige et billede

kan ikke lige fikse et billede lige nu nok først i morgen en gang

[IMG]attachment.php?attachmentid=10981&sid=[/IMG]

5

fredag, 21. april 2006, 23:12

Men så kan jeg :D

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

6

fredag, 21. april 2006, 23:27

Vælg proffesion og tryk på det røde kryds.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.