Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 9. april 2006, 23:31

kan være en masse spyware.....fjernes bl.a. med ad-aware /spybot.

kan være defekt netkort eller router...genstart af router (lad den stå uden strøm i 10 min.) hjælper også ofte.

langsom Firewall (eller flere firewalls ad gangen.) disable windows ihvertfald og gind noget som kaspersky, zonealarm eller lign.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + WD 500 GB, Sapphire R9 270X 4GB OC(dualkort).

22

mandag, 10. april 2006, 11:47

Oliver det kan være 3 ting...

1. Du har nogen urelmæssige mængder af ubruelige baggrunds programmer som ikke behøves og tager hele cpu'ens og hukkomelsen's krafter derfor kunne det være en god ide at prøve at slukke for nogle af dem som er pnp eller p2p program agtige igennem joblisten-> Processer.

2. dit C: drev's kapacitet mangler plads måske eventuelt fx skal man have 1gb mindst fri for at wow skal køre nogenlunde siden det tager en masse disk space hukommelse det er derfor jeg har anskaffet mig 0.5 terabyte plads og opdelt i 5 disk space drives som er ca ligså store dog bortset fra mit C: drev er på 10Gb plads og resten omkring 100Gb

3. Det kan være at du har en masse spyware som sluger din pc's kræfter eller eventuelt en virus der sidder og gnaver i dit system så kom hellere igang og scan din pc godt og grundigt igennem start med microsofts antispyware eventuelt... Note: det er ikke alle antispyware programmer som er gode de er nærmest fusker agtige og fortæller at dit system er ok selvom det kan være inficeret.

Ps. Router og netkort med faste Ip'er kan også give problemer med lag da det tager længere tid at registrere fast ip istedet for dynamisk(auto'ip)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "raggy" (10.04.2006, 11:51)

23

mandag, 10. april 2006, 19:44

Citeret

Originally posted by raggy
Oliver det kan være 3 ting...

1. Du har nogen urelmæssige mængder af ubruelige baggrunds programmer som ikke behøves og tager hele cpu'ens og hukkomelsen's krafter derfor kunne det være en god ide at prøve at slukke for nogle af dem som er pnp eller p2p program agtige igennem joblisten-> Processer.

2. dit C: drev's kapacitet mangler plads måske eventuelt fx skal man have 1gb mindst fri for at wow skal køre nogenlunde siden det tager en masse disk space hukommelse det er derfor jeg har anskaffet mig 0.5 terabyte plads og opdelt i 5 disk space drives som er ca ligså store dog bortset fra mit C: drev er på 10Gb plads og resten omkring 100Gb

3. Det kan være at du har en masse spyware som sluger din pc's kræfter eller eventuelt en virus der sidder og gnaver i dit system så kom hellere igang og scan din pc godt og grundigt igennem start med microsofts antispyware eventuelt... Note: det er ikke alle antispyware programmer som er gode de er nærmest fusker agtige og fortæller at dit system er ok selvom det kan være inficeret.

Ps. Router og netkort med faste Ip'er kan også give problemer med lag da det tager længere tid at registrere fast ip istedet for dynamisk(auto'ip)

1. Det eneste jeg har kørende i baggrunden er msn og nogen gange WinAmp, og det har jeg også prøvet at lukke - hjælper ikke.

2. mit C: drev har 15gb ledig plads og mit D: drev, som wow ligger på, har 43gb.

3. Nope, har lige formateret og scannede desuden en uge inden jeg formaterede.. den kører også fint ellers.

og kører ikke med fast ip..

Så det er ikke noget af det, men ellers tusind tak for svaret!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.