1

torsdag, 9. marts 2006, 11:29

fandt lige dette på en side. det er nogen af de mods blizzard fjerner i næste patch:

CT_Raidassist
Fishing Buddy
Tacklebox
Mana Conserve
Discord Action Bars
Nymbia's Perl Unitframes
Autobuff
Decursive (bound to movement keys)
Gatherer
CT_RaidTracker
SmartPet
FishEase
OneHitWonder
WowReader (Wr)
TrinketMenu
DruidBar
Quu's Spell Alert
FlagRSP

dog skulle de arbejde på deres egen version af CTraid

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

2

torsdag, 9. marts 2006, 17:00

WTF??

Hvorfor fjerne:
CT_Raidassit
CT_RaidTracker
WowReader (Wr)

det er jo pænt fuckt

4

torsdag, 9. marts 2006, 18:08

Syns det er fint de deaktiverer de mods... De ødelægger spillet imo

Det der chat proggy kender jeg dog ikk noget til... så det ka jeg ikk sige noget om :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (09.03.2006, 18:08)

5

torsdag, 9. marts 2006, 18:56

det er sq fair nok de fjerner det. Det skulle bare være gjort langt tidligere. Når man har vænnet sig til CT_Raid så kan man jo ikke undvære det

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

7

torsdag, 9. marts 2006, 21:43

Nymbia's Perl Unitframes
hvorfor fjerne den??

8

fredag, 10. marts 2006, 00:04

Citeret

Originally posted by Resmen
Nymbia's Perl Unitframes
hvorfor fjerne den??

Måske noget med dens cast party funktioner? Aner det ikke! Møg ærgeligt i hvert fald, men mon ikke de laver en ny version?

9

fredag, 10. marts 2006, 10:17

Mener der er timer på Wing Buffets? Eller bliver er flamet på vores warriors næste patch kan jeg mærke.. :O

10

onsdag, 15. marts 2006, 20:23

Jeg haaber virkelig alle mods bliver fjernet... Det er saa nedern... Fjern modsene og lav bosserne lidt letere... Nogle mods spiller for fanden din class for dig det tager virkelig store dele af spillet vaek.

hvorfor have boser de kaster magier der smider magier kastet mod dem tilbage hvis alle har CT?

hvorfor lave alle de forskellige ting naar folk alligevel bare laver et skide mod.

MODS er en "lovlig" form for cheating.

11

onsdag, 15. marts 2006, 20:26

Glemte bare at tilfoeje at jeg mener mods saadom flagrsp og questmaker som ikke har inflydelse paa andres spil er okay

12

torsdag, 16. marts 2006, 20:53

Tror i virkelig på alt det her? Det er bare fordi nogle folk tilføjer deres addons til test realm hvor de så ikke kan få dem til at virke - og så starter de rygter om at de bliver fjernet.

Giv mig en god grund til at f.eks. discord action bars skulle blive fjernet?
Og Decursive bliver kun ændret så du ikke kan binde decurse til dine movement buttons etc.

Så stop med at send rygter videre som ikke er sikre ;)

- Mads Björck

13

fredag, 17. marts 2006, 11:48

Lol :9xo
De skal nok komme til at du i 1.10 :) Det er so mdet plejer at være, addons dur af lort til på testserveren, og når 1.10 kommer ud går der 2-3 dage så er addonsne fixet igen og dur som de skal :) de er skam ikk blevet bannet!

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

14

fredag, 17. marts 2006, 11:54

Citeret

Originally posted by CarStone
Lol :9xo
De skal nok komme til at du i 1.10 :) Det er so mdet plejer at være, addons dur af lort til på testserveren, og når 1.10 kommer ud går der 2-3 dage så er addonsne fixet igen og dur som de skal :) de er skam ikk blevet bannet!

Om ikke andet så laver de en opdateret version som ikke indeholder de funktioner som ikke længere er mulige, og så virker resten af moddet fint. Det bliver helt sikkert tilfældet med CTRA, Discord og lignende!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.