Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 8. marts 2006, 21:16

Hvad syns i bedst om - evt begrundelse.
Lige skiftet til frost ved lvl 43 fra fire af, og godt nok gået LANGT ned i dmg syns jeg. Kræver måske tilvending og det at lære at skifte spillestil...

Bruger dette build
http://wowvault.ign.com/View.php?view=Te…Detail&id=48964
dog uden imp. counterspell, da jeg ik finder den det værd... ???

Asus P5K
Intel Core 2 Duo E8500
4GB Corsair XMS2 DDR-6400
Inno 3D 8800GT 512MB
1x WD 500GB SATA
2x Seagate 200GB ATA
Creative Soundblaster X-Fi
Chill Innovation 520W A4
Acer 22" TFT Widescreen
--------------------------------------------------------

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "S_Phoenix" (08.03.2006, 21:20)

2

onsdag, 8. marts 2006, 21:18

Helt klart fire, da det imo giver mest dmg... Men en über l33t h4x0r wow geek vil sikkert stadig påstå at frost er bedst, men spiller for sjov, så det er jeg ligeglad med ;)

3

onsdag, 8. marts 2006, 21:40

Fire for burst damage og Frost for Kontrol..

HEJ VEN

4

onsdag, 8. marts 2006, 22:47

Postet i anden tråd men stadig passende film :9xo

http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=1957

H A R S M A D R E T M I N C O M P U T E R

5

onsdag, 8. marts 2006, 23:07

så lige at tilføje Frost > Fire endgame..
I MC er der ikke meget nytte af et firebuild.
indtil da ville jeg dog bruge fire, ganske enkelte for at dræbe mobs hurtigere og så stige lvl hurtigere

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

6

torsdag, 9. marts 2006, 01:04

Jeg speccede frost med min mage som ca lvl 50 , faldt godtnok en andelse i damage , men downtime når man grinder er også væsentligt reduceret.

Grunden til jeg er mest til frost er at du har mindre downtime , bedre crowdcontrol , kan tæve højere lvl mobs og elites da du kan kite dem til døde.

Jeg har ok +damage gear på min alt mage , dog intet fra mc bwl eller aq da det jo stadig kun er en alt , mine frostbolts rammer for 800-815 og 2x på crits , regner med at komme op på ca 850 når jeg lige for 20 spellpower på gloves samt 30 på bloodcaller som jeg fik her til aften i zg. :))

Hvis man er lidt mere til pvp er det ingen tvivl om fire er klart at foretrække.

Ang frost vs fire i endgame er jeg ikk helt enig , med fire kan du holde en højere stabil dps med scortch hvor med frost du har 100% crit bonus , dette er også med udgangspunkt i guilds som er stoppet med mc efter åbningen af aq.

Eneste og vigtigste fortaler for stadig at være frostspecced er iceblock. Alle vores mages er stadig frost pga mages damage er blevet sindsyg høj og de har ingen agro reducerende skills ligesom rogues har . Trækker de agro og iceblocker med det samme har tanken somregel lige 10 sek til at få fat i mobbet igen.

I USE AJAX

Gille 60 warrior
Maintank hos Wipe Kazzak

7

torsdag, 9. marts 2006, 09:46

En del af vores mages har lige haft en eller anden dille med at skifte til fire, men de fleste er begyndt at vende tilbage til frost nu. Du må ik spørge mig hvorfor, da jeg kun har spillet en mage til lvl 14 ^_^

Goosen of Bad Omen
wowrankings.com vil ik update

8

torsdag, 9. marts 2006, 14:55

Spiller ikke mage, men hvad jeg har forstået så:

Fire = PvP

Frost = Molten Core

Arcane / Frost = Blackwing lair

9

fredag, 10. marts 2006, 00:40

Citeret

Originally posted by -Sandman-
Spiller ikke mage, men hvad jeg har forstået så:

Fire = PvP

Frost = Molten Core

Arcane / Frost = Blackwing lair

Normalt ja.

Men generelt vil jeg altid specce en del i arcane, da det giver en masse generelle ting, som er ret nyttige.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

10

fredag, 10. marts 2006, 01:12

Arcane/fire...

Helt klart... Det der frost er simpelthen for kedeligt at spille... Og nu med AQ opvejer det sq MC og BWL når man alligevel har dem på farm status...

11

lørdag, 11. marts 2006, 08:44

du ender med at specc for mange g..det gjorde jeg og gør, fire er nok bedst for det går hurtigere i dit lvl og fordi du er kun så lavt lvl = frost tree mangler en del stadig til det bliver RIGTIG godt

take a nap....THEN FIRE ZE MISSILES

12

tirsdag, 14. marts 2006, 20:02

i AQ ska man ha meget nature resist. ska man ik?

Marino - 70 Gnome Mage på Ravencrest :T

13

onsdag, 29. marts 2006, 16:05

Jeg er selv 31 arcane og 20 frost, da jeg syntes arcane power er fed at havde, imod de slemme bosser ;)

Fire er da os fedt, men ingen mc er ikke fedt :P
Totalt frost syntes jeg ville være spild af talent, vil så meget hellere havde arcane, men er jo nok spille stil det komme an på

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
CM Storm Sniper Black Edition
Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
Corsair Hydro H100i Extreme Performance
Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
Asus Xonar DX
Samsung SH-B123L DVD±RW Black
Corsair er 256GB SSD Nova Series

14

onsdag, 29. marts 2006, 16:15

Jeg har voted fire. Mest fordi at fire er de værste mages at møde som warrior.

AP + fire = nakke alt inden de slår dig een gang. :)

Edit:
Så til at lvl. AP + Fire. Hvis du kommer i en pve guild skal du nok regne med at gå fuld frost, eller måske AP + frost.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Deef" (29.03.2006, 16:20)

15

torsdag, 30. marts 2006, 10:37

hmm jeg vil sige, fordelen ved frost er at man kan holde fjenderne væk. og så har man selvf. os ice block og ice barrier. men det giver ikke den samme effect. fire giver en nice "burst of damage". så hvis man vil dræbe fjenderne hurtigt. jeg synes at fire er bedst da jeg er gået PVP :P

No shit Sherlock

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Eth" (30.03.2006, 10:39)

16

torsdag, 30. marts 2006, 10:54

Frost imho er det bedste move når du dinger 60

Bedre mob kontrol, bedre mulighed for at distancere dig fra mob, og langt bedre dam vs mana forbrug.

I større instances outdamager jeg firemages , for når de er løbet tør for mana, kører jeg stadig på som en lille Duracellkanin med mine Frostbolts, mens de er nødt til at køre wand DPS :D

Til farming er Frost også helt klart det bedste, men stinker rimeligt i BG efter min mening, hvor du aldrig får tid nok til at gøre brug af et Frostbuilds muligheder for at "styre showet" før du er omringet af 53453 halvgnavne modstandere :(

17

torsdag, 30. marts 2006, 19:36

playstyle

take a nap....THEN FIRE ZE MISSILES

18

søndag, 16. april 2006, 20:15

PvE = Frost
PvP = Fire/Arcane

Marino - 70 Gnome Mage på Ravencrest :T

19

fredag, 28. april 2006, 22:33

Kite dem til døde.

Kald mig noob, dum whatever. Men hvad fanden betyder kite i WoW.

At man dræber et mob på afstand med slowskills eller ???

Asus P5K
Intel Core 2 Duo E8500
4GB Corsair XMS2 DDR-6400
Inno 3D 8800GT 512MB
1x WD 500GB SATA
2x Seagate 200GB ATA
Creative Soundblaster X-Fi
Chill Innovation 520W A4
Acer 22" TFT Widescreen
--------------------------------------------------------

20

fredag, 28. april 2006, 23:25

At kite vil sige at du hele tiden holder en spiller/mob væk fra dig. Dvs, at du f.eks. skyder en frostbolt på en spiller. Han bliver slowed. Du løber lidt væk og skyder endnu en af sted. Og sådan fortsætter du, til han er nede. Det gælder bare om for dig at han aldrig kommer tæt på det. Det er dog kun rogues, warriors, paladiner og til tider shamans. Resten, bliver lidt mærkeligt ;)
Det er generelt kiting.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Facker" (28.04.2006, 23:26)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.