Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 11. februar 2006, 10:24

Hey

Havde tænkt mig at ligge ud med First Aid, og Mining

Men hvad med den sidste nogen der kan anbefale noget ??

PS: Leder også efter venner på Dunemaul (Horde) 8)

Tak på forehånd.

signatur billede slettet da det ikke virker

2

lørdag, 11. februar 2006, 11:11

altså first aid er nødvendigt, og det kan du have med 2 andre.
derudover synes jeg armor smith eller weaponsmith er fedt til warriors, det starter med blacksmith :) så held og lykke

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

3

lørdag, 11. februar 2006, 15:44

Hvis du vil være meget seriøs med crafting, vil jeg anbefale armorsmith... Det er der flere penge i end weaponsmith hvis du har de rigtige plans, og du kan jo blive boostet med rep hos Thorium Brotherhood for Dark Iron plans..

Er selv Weaponsmith, og jeg har nogle af de dyrere plans, som Arcanite Reaper, Heartseeker osv. men dem har alle weaponsmiths efterhånden, AR crafting fee er ca. 10g på Daggerspine :P - Men mining er der altid penge i, Arcane Crystals ftw

4

mandag, 17. april 2006, 16:36

Citeret

Originally posted by SimonSKAT
altså first aid er nødvendigt, og det kan du have med 2 andre.
derudover synes jeg armor smith eller weaponsmith er fedt til warriors, det starter med blacksmith :) så held og lykke

har selv BS med min warrior

[IMG]attachment.php?attachmentid=10981&sid=[/IMG]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.