Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 11. januar 2006, 10:43

http://forums-en.wow-europe.com/thread.a…ral-en&t=769843

trist at alle de servers jeg har chars på skal ned og ligge :(

Cisco Certified Network Associate — CCNA

2

onsdag, 11. januar 2006, 11:02

Citeret

Originally posted by ^Genzo^
http://forums-en.wow-europe.com/thread.a…ral-en&t=769843

trist at alle de servers jeg har chars på skal ned og ligge :(

Tjah, nu har jeg char. på Ravencrest, og jeg syntes skam det er okay... For hvis man tænker på hvor lang tid det har været lagget, og hvis de kan fikse det nu - så har jeg intet imod at vente en dag. Desuden får du jo 4 dage oven i hatten. :D

3

onsdag, 11. januar 2006, 11:34

Hmm jeg har 2 chars på Stormreaver, men spiller squ ikk på dem mere.. Ka ikk se hvorfor jeg ikk sku få 4 dage for det, men hva nu hvis man har et par chars på alle servers? :)) 2 måneder ekstra hvis de sku bryde noget ned :P

4

onsdag, 11. januar 2006, 12:08

Man må til gengæld sige at det var på tide at Blizzard tog hånd om sagen, og lavede en korrigerende handling.

5

onsdag, 11. januar 2006, 12:09

Citeret

Originally posted by KarGa
Hmm jeg har 2 chars på Stormreaver, men spiller squ ikk på dem mere.. Ka ikk se hvorfor jeg ikk sku få 4 dage for det, men hva nu hvis man har et par chars på alle servers? :)) 2 måneder ekstra hvis de sku bryde noget ned :P

Du får nok refunderet 4 dage hvis blot én af dine karakterer er påvirket. Du får næppe pr. server du er på. Ellers er Blizzard da idioter.

6

onsdag, 11. januar 2006, 13:51

Hvad skal I dog få dagen til at gå med? :P

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

7

onsdag, 11. januar 2006, 14:05

Citeret

Originally posted by Berleburg
Hvad skal I dog få dagen til at gå med? :P

Arbejde :)

8

onsdag, 11. januar 2006, 14:28

Større skandale....

Men det ville da være rart hvis de ordnede det lag Arrownet har til deres forbindelse i mellemtiden!

- 60 Undead Rogue -
Malevolo on Executus

9

onsdag, 11. januar 2006, 14:59

Citeret

Originally posted by Carlsen

Citeret

Originally posted by KarGa

Du får nok refunderet 4 dage hvis blot én af dine karakterer er påvirket. Du får næppe pr. server du er på. Ellers er Blizzard da idioter.

Ja okay :) Tænkte bare lidt spekulativt :))

Men det er da meget rart at jeg får 4 dage, for ingenting alligevel :P

10

onsdag, 11. januar 2006, 15:25

Det er fint nok de vil gøre noget ved det lag, men alle de "Gratis" dage kan de stikke skråt op, giv mig en refundering i stedet for.

11

onsdag, 11. januar 2006, 22:14

Sethos: Du vil måske ikke spille mere? om du får refunderet pengene for 1 dag, eller du får 4 gratis dage?

hvis du stadig spiller er du da tjaa... dum hvis du ikke vil have de 4 dage ;)

12

onsdag, 11. januar 2006, 22:18

jeg stener -_-

take a nap....THEN FIRE ZE MISSILES

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.