Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 16. november 2005, 16:13

har hørt nogen rygter om at wow bliver gratis efter nytår

er det rigtigt?

Once you go Mac, you never go back

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "snoby" (16.11.2005, 16:23)

2

onsdag, 16. november 2005, 16:24

Citeret

Originally posted by snoby
har hørt nogen rygter om at wow bliver gratis efter nytår

er det rigtigt?

Hmm det tvivler jeg stærkt på!

3

onsdag, 16. november 2005, 16:25

det tror jeg ikke på, de tjener mange penge på det og kan ikke se nogen ide ( for dem ) at gøre det gratis.

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

4

onsdag, 16. november 2005, 16:27

Skørt rygte.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

5

onsdag, 16. november 2005, 16:29

ok takker blev helt bange for at serverne ville blive oversvømmet og wow ville gå ned :ohmy:

Once you go Mac, you never go back

6

torsdag, 17. november 2005, 08:21

Jeg tvivler.

7

torsdag, 17. november 2005, 20:54

Citeret

Originally posted by Torque
Jeg tvivler.

Også mig! :ph34r:

Noget med X :clap:

8

torsdag, 17. november 2005, 21:12

Det er heldigvis ikke rigtigt, det ville resultere i en kæmpe mængde otte årige der hverken kan engelsk eller øh, engelsk... Der ville sandtsyneligtvis heller ikke blive lavet flere updateringer og serverne ville ikke kunne blive holdt ved lige.

Mvh.

Johann Strønæs Steffensen

9

torsdag, 17. november 2005, 21:22

Citeret

Originally posted by Zjapper
Det er heldigvis ikke rigtigt, det ville resultere i en kæmpe mængde otte årige der hverken kan engelsk eller øh, engelsk... Der ville sandtsyneligtvis heller ikke blive lavet flere updateringer og serverne ville ikke kunne blive holdt ved lige.

Nej det er nok med alle de 12'årige....
Og så slemt er det heller ikke at betale. og kan lige se det for mig... om lørdagen, +1k i kø 6timer tilbage :boxed:

Forlovet myrdet over MMORPG
Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.