21

mandag, 7. november 2005, 19:29

Citeret

Originally posted by guGGe
Før warriors blev nerfed kunne jeg lave execute på +4000, men nu er det slet ikke sådan noget...

dude .. exetute har INTET med weapon speed eller weapon dmg at gøre ..

Intel Core2 Extreme QX9650
Asus Rampage Formula
Mushkin 4GB DDR2-8500
Inno3d 8800GT
Corsair HX620W

22

tirsdag, 8. november 2005, 12:20

omg... hvorfor skal warriors nu nurfes..???
en "kriger" <- dansk oversættelse, er da både stærk rent fysisk hård at brude ned.. det er da helt sikkert det er dem der er "den stærkeste" class..
overvej det.. nurf en warrior så kan kun kan bruge mail, han kan nu ikke bruge skjold og kan heller ikke dual-wield, hvad er en warrior så..???
en anden del siger da også at warriors ska da både kunne tage imod skade samt give skade, ellers så er warriors lyttesløse

WARRIORS aka TANKS inGame ska overhoved ikke nurfes..

men "loladiner" skal bare ned med nakken (kun fordi de er så latterlige at se på, bla med deres "guld" armorer og de giver i princippet ikke en skid i skade samt.... SHIELD+HS = farvel PVP!.. det er lige til og brække sig over)
udover det, hader når "børn" whiner om at de ikke kan klare en warrior..

i kan kalde det at flame, for det er det nemlig også.. så bare FLAME MIG!!!!

LET THE FLAME BEGIN!!!

Zeno^^

Igg - 60 Tauren Shaman - PVP specced @ Sunstrider

Hildegard - 60 Undead Rogue - Dagger Specced @ Sunstrider

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "BET^ZeNo" (08.11.2005, 12:25)

23

tirsdag, 8. november 2005, 14:20

Citeret

Originally posted by BET^ZeNo
en "kriger" <- dansk oversættelse, er da både stærk rent fysisk hård at brude ned.. det er da helt sikkert det er dem der er "den stærkeste" class..
overvej det.. nurf en warrior så kan kun kan bruge mail, han kan nu ikke bruge skjold og kan heller ikke dual-wield, hvad er en warrior så..???
en anden del siger da også at warriors ska da både kunne tage imod skade samt give skade, ellers så er warriors lyttesløse

men "loladiner" skal bare ned med nakken (kun fordi de er så latterlige at se på, bla med deres "guld" armorer og de giver i princippet ikke en skid i skade samt.... SHIELD+HS = farvel PVP!.. det er lige til og brække sig over)

LET THE FLAME BEGIN!!!

Zeno^^

omfg har aldrig rofl'ed så meget i lang tid :D

prøv lige at sammenligne dig selv med den sætning du selv har skrevet "udover det, hader når "børn" whiner" ;)

Intel Core2 Extreme QX9650
Asus Rampage Formula
Mushkin 4GB DDR2-8500
Inno3d 8800GT
Corsair HX620W

24

tirsdag, 8. november 2005, 15:04

Citeret

Originally posted by PolluX^

Citeret

Originally posted by BET^ZeNo

LET THE FLAME BEGIN!!!

Zeno^^

omfg har aldrig rofl'ed så meget i lang tid :D

prøv lige at sammenligne dig selv med den sætning du selv har skrevet "udover det, hader når "børn" whiner" ;)

geez.. prøver du og samligne mig med et "barn"..???
hvordan vil du gøre det? jeg er IKKE noget "barn" jeg er en ung mand på 19 år og har fuldt ret til og sige min mening.. hvis der er nogen der vil sige mig imod, så er det fint med mig jeg.. alle, eller stort set alle har delte meninger...

jeg har stor erfaring med World Of Warcraft, har spillet siden beta'en så jeg har ligesom fulgt udviklingen af warriors og ja de er store stærke og modbydlige men alligevel er det jo kun rigtigt at warriors kan tåle mange tæsk o_O -_-

Igg - 60 Tauren Shaman - PVP specced @ Sunstrider

Hildegard - 60 Undead Rogue - Dagger Specced @ Sunstrider

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.