Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 23. september 2005, 22:09

Har i nogle fede navne til en guild på Darksorrow ?.. Så skriv lige, jeg har nogle problemer med at finde navne :D

2

søndag, 25. september 2005, 23:02

det behøver jo ik være noget flot og gennemtænkt navn. så længe du og dem der skal være med i guilden kan lide det :)

3

mandag, 26. september 2005, 00:13

kan så sige det endte med at blive Demoplayers, da han er min lillebror :)

jeg har kun alts!

darksorrow ftw!

4

lørdag, 5. november 2005, 17:44

hmm, der er mange muligheder til guild navne brug måske nogle boss navne fra instances fx: har mig og min mate lige lavet en guild ved navn Fist of Ragnaros (meen ik efterabe xD rofl)

Face it! Lightforge Shoulders is mainstream! .. And you know it!..

5

lørdag, 5. november 2005, 19:33

Citeret

Originally posted by Blackmace
hmm, der er mange muligheder til guild navne brug måske nogle boss navne fra instances fx: har mig og min mate lige lavet en guild ved navn Fist of Ragnaros (meen ik efterabe xD rofl)

Lyder lidt nederen :$

Burns: Level 60, Human Mage, Stormscale
Member of Clarity

6

lørdag, 5. november 2005, 23:30

Citeret

Originally posted by Burns

Citeret

Originally posted by Blackmace

Lyder lidt nederen :$

Agree

7

søndag, 6. november 2005, 00:16

i ka sgu da ik komme på noget bedre end Fist of Ragnaros Mwuahahahaha! :finger: :S

Face it! Lightforge Shoulders is mainstream! .. And you know it!..

8

mandag, 7. november 2005, 23:17

min guild hedder sanctuary.. synes nu det lyder fedt...

No shit Sherlock

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.