Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 15. september 2005, 22:23

hej tweakere

valget står mellem en warlock og shadow priest ( alliance )

Warlock : jeg ved ikk om jeg skal vælge vælge en warlock for har hørt de ikke er gode på alliance siden :boxed:
vil gerne vide om det er sandt eller om warlock owner ( selfølgelig vis den spilles ordenligt ) eller om den ikke er speciel god til solo

Shadow priest : har også hørt rygter om shadow priest ( owner for sygt med det rigtige gear ) men samtidig er der nogle der siger du kun kan ''heale''
grunden til jeg har fået ''øjnene'' op for shadow priest er på grund af denne her hr. http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=2280
men ved ikk om jeg bare skal vælge den ud for en film :boxed:

håber jeg har begrundet mine spørgmål ordenligt
og håber i kommer med nogle gode indlæg for har brug for det :oops: da jeg ikke har vildt meget erfaring i højt

tak på forhånd

2

torsdag, 15. september 2005, 22:30

dumt at vælge en class ud fra en film, de film bliver jo klippet osv, så de kun viser de kampe hvor de owner.

Tror bare du bliver skuffet i sidste ende

Cisco Certified Network Associate — CCNA

3

torsdag, 15. september 2005, 23:04

Nu har jeg også set flere film hvor warlock smadre alt så ja nok ikke for smart og vælge ud fra en film.. ;)

4

fredag, 16. september 2005, 00:13

Tag hvad du selv synes vil være godt.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

5

fredag, 16. september 2005, 00:24

hehe han er godt nok lidt ond :p

har selv en lvl 37 shadow priest og det er meget sjovt :)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

6

fredag, 16. september 2005, 08:07

Shadow priest er eftersigende ret nem at få CPs og Killing Blows i BGs med :) Bare rende rundt og smide swp på så mange så mulig :) Shadow er mest hvis man møder en 1on1 :) En af vores priests er ihvertfald gal nok med alt hans +dmg equip

Goosen of Bad Omen
wowrankings.com vil ik update

7

fredag, 16. september 2005, 09:02

Har her de seneste uger spillet en priest op til 49 og synes godt om det.
Har healingen som paladin og dmg. som mage.
(ved bedre healing og lidt ringere dmg. end ovennævnte)
De klare sig ganske fint med elite quests og har ikke de store problemer med andre toons. Rogues kan give problemer, men kender den class ganske udemærket, hvilket måske hjælper lidt da det oftet kun er højere lvl der nakker mig.

Who am I?

8

fredag, 16. september 2005, 09:06

en shadow priest han stort set tag alt hvis du kan finde ud af at spille classen. da jeg var 40 nakkede jeg lvl 49 Warriors..

hari kke prøver warlock. men man skal prøve sig frem og se hva man kan lide..
warlock skulle være syge nok.. slet ikke noget der, de skulle faktisk være pænt gode med deres dmg..

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

9

fredag, 16. september 2005, 19:55

okey men kan de betale sig af tage en shadow priest fremfor en warlock eller kan de ikk andet end af heale

10

mandag, 19. september 2005, 08:59

Nu foregår meget pvp i grupper og her er en priest genial. Du giver dmg og healer lige din rogue og warrior og shielder din mage gruppemedlem.
Du er altid velkommen i BG og i instances.

Who am I?

11

mandag, 19. september 2005, 10:11

Shadowpriests er onde: They Melt faces!

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

12

torsdag, 29. september 2005, 12:15

Jeg er shadow priest, og jeg har endnu ikke tabt til en warlock. Og jo, jeg har spillet med nogen der kan finde ud af deres karaktér. Jeg kicker stadigvæk deres ass.

13

torsdag, 29. september 2005, 17:09

Har tabt i en 5 stks dueller ud af ca 50 som min shadow priest (Som ikke var mod andre priests, det tør jeg ikke :P).

1 var til en ice mage (glemte at de critter sygt når man er frossen så hamrede bare løs) og resten var imod shamaner, dem kan jeg ikke li :p

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

14

torsdag, 29. september 2005, 17:48

Syntes da min warlock owner meget godt, det eneste vi ikke kan nakke er rogues efter mening, men de er jo også overpowered :clap:

signatur billede slettet da det ikke virker

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "jesperlind" (29.09.2005, 17:53)

15

torsdag, 29. september 2005, 19:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af jesperlind
Syntes da min warlock owner meget godt, det eneste vi ikke kan nakke er rogues efter mening, men de er jo også overpowered :clap:

Rogues er kun middelsvære hvis de får første hit :p

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

16

onsdag, 12. oktober 2005, 12:48

Har selv en lvl 60 rogue NE og en lvl 48 Human shadow priest...

Jeg pvper en del med begge mine chars...

Det eneste jeg finder svært som shadow priest er shamans med mindre jeg får silence af på de rigtige tidspunkter...

Men sådan overall så er druids pain in the ass som shadow priest....

Og som en anden sagde rogues er bestemt ikke overpowered de er bare nemme at mestre....

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
Asus P7P55E-LX
8GB Kingston DDR3
Asus HD 5850 1GB GDDR5
Intel X25-V 40 SSD OS system
4xWD 120GB Sata in Raid 0
All powered by Corsair 600W
Samsung SyncMaster 2493HM

17

onsdag, 12. oktober 2005, 13:08

Jeg har en LVL 60 (PvP Rank 9) Warlock på Arathor.
Kan kun sige det er for fedt. Og når man først lære det. Så er Rogue ikke så sværer. Shadow Priest er sværrer. Men til gengæld kan vi nakke alle andre. Alle classes har deres nemesis.
Så bare fordi Shadow Priests har nemt ved os. Så gør det dem ikke til bedre. De har bare Shadow Resistence buff.
Shadow Priests har også problemer. Specielt i HIGH lvl instances. Da man der i 90% af tiden KUN vil have HOLY priests. Da Shadow ikke healer kraftigt nok. Så alle de MC, SF, BWL EPIC gears får Shadow SJÆLDENT. Ikek at de ikke får. Men MEGET sjældent. Da men hellere vil have en "ordentlig" healer med.
Hvor Warlocks kan holde det samme spec i både PvP og high lvl instance runs (MC, BWL osv.).

[Workstation]Intel i7-2600K
Asus Maximus IV Extreme-Z
Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
Samsung 850 Evo 256GB (System)
Samsung 850 Evo 512GB (Games)
4x4TB (Storage)
Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
Corsair 800D | Corsair HW850

18

tirsdag, 25. oktober 2005, 21:29

Citeret

Originally posted by Poteen
Jeg er shadow priest, og jeg har endnu ikke tabt til en warlock. Og jo, jeg har spillet med nogen der kan finde ud af deres karaktér. Jeg kicker stadigvæk deres ass.

Kan det have noget at gøre med at at I næsten er anti-shadow damage. I er nemlig lige præcis det vi hader some ind i helvede. I har sindssyg resist på shadow spells, hvilket betyder at i nemt resister 2-4 fears i træk, og hvis det sker, ja så har i efterhånden burnet så meget mana, samt Mind Flay og SP, og så er vi døde. Så ja, os kan i helt klart smadre. Men hvor tit ligger I i toppen af BG ? Jeg ser det sjældent.
Så hvis du vil owne warlocks alt for hårdt, og højest sandsynligt snart blive nerfed SÅ meget (Det tror jeg shadow priests bliver, de kan simpelthen alt for meget), så vælg en Shadow Priest :D

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

19

onsdag, 2. november 2005, 14:49

Warlocks er en perfekt solo class men også en rigtig owner PvP Class kan simpelthen bruges til alt.. en Shadow preist er ret ''hard to game'' meen hvis man virkelig har fortand på classen shadow preist så owner de alt ..jeg har spillet pala i lang tid nu men har li startet en warlock :) de er simpelthen bare dejlige at spille men jeg husker tydeligt engang ude foran IF med min Pala at en lvl 49.. 49 ownede mig fuldstændig.. og min pala er lvl 60 ..

Face it! Lightforge Shoulders is mainstream! .. And you know it!..

20

onsdag, 9. november 2005, 06:31

pvp preist er da ok men some der bliver skrevet i et indlæg fra tidligere er en shadow altid velkommen i et instance vil jeg nu nok mene det stopper efter scholo,start,ubrs så kommer han heller ikke længere.

HOLY power = rocks

AMD xp4400 2gb ocz ram X800XTPE 480 GB HD 550Watt enermax
CoolerMaster Stacker alt kølet af Dangerden vandsystem

WOW::::
Preist lvl 60 pve på arathor name virus
warrior lvl 60 pvp på sylvanas name virus http://ctprofiles.net/373430
shaman lvl 60 pvp på sunstrider name sagdedusvin

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.