1

tirsdag, 6. september 2005, 19:36

hej jeg leder efter et sted hvor jeg kan downloade wow test server er der nogen der ved hvor jeg kan?

2

tirsdag, 6. september 2005, 20:11

prøv og find news for test realm 1,7 eller hvad den er den nye pacth og tryk på english og så ska du skrive password og account og så kommer du ind til en skærm hvor der lidt længere nede står noget med hvad du bruger til at spille med (PC eller mac) og lidt længere nede er der så nogle mænd hvor der står cpy me eller noget tryk den skriv et navn og så spørger den om du sikker og så ska du bar gå videre og så har du en der burde gerne ligge et ikon som et T som heder world of warcraft test realm men mener den er nede og gætter på de stopper det i morgen så ved ikke om det ka betale sig :T men se om du kan

(ved godt at jeg ikke skriver helt prævist men det er 2 uger siden jeg gjorde det og jeg kan ikke gøre det igen X( )

3

onsdag, 7. september 2005, 23:25

køre de stadig ? for når jeg går ind på "english" kommer jeg bare frem til en hvid side :P

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Striker Platinum GTX 760

ASUS har i denne omgang sendt
Læs Mere

0

be quiet Silent Base 800

Producenten be quiet! behøver
Læs Mere

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere
Seneste nyheder

2

CableMod firma letter kabelsleeving til PSU

De mange store og tykke kabelb
Læs Mere

0

Samsung Z1 med Tizen OS på vej

Samsung er nu på vej med deres
Læs Mere

0

Artikel: Derfor bør du ikke bruge Popcorn Time

Inden vi overhovedet kommer i
Læs Mere

2

Nvidia GTX 960 er ifølge rygter klar til salg i januar

Det nye GTX 960 kort, som jeg
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.