Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 5. september 2005, 23:50

Hey.. jeg har startet en hunter som skal have et pet som bare holder fjenden hen.. hvad er bedst ?

Welly: Lvl 60 undead rogue
Hundah: Lvl 59 troll hunter :idea:

2

tirsdag, 6. september 2005, 11:00

Jamen der er jo ikke noget som er desideret bedst imo.

Men jeg kan selv godt li de der katte. De har en rimelig DPS, armor og HP. Mit andet pet er en bjørn. Fælles er at de begge har bite, growl, claw og dash.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

3

tirsdag, 6. september 2005, 12:31

Så vidt jeg kan forstå, så er det bears og boars der er bedst til at tanke for dig, men hvis du bare får brugt growl og hele tiden har den opdateret, men da det nok bare er solo, så ville jeg da nok også foreslå en kat pga deres dps

Goosen of Bad Omen
wowrankings.com vil ik update

4

tirsdag, 6. september 2005, 15:13

Jeg bruger mest bear fordi de kan spise mad som mages summoner. Det dør ret tit i Molten Core, og så skal man jo tvangsfodre dyret så det bliver glad igen ;)

Hold desuden øje med Patch 1.7 som er lige om hjørnet. Så kan du give dit pet mere hp eller armor eller forbedre resistance.

5

fredag, 28. oktober 2005, 16:21

Cats er helt klart bedst. Måske kan bears tage lidt flere slag, og det er måske også ok i PvE og grind, men er alligevel ikke overbevist.
Bjørne er langsomme, langsom attack speed, og ja - de har lidt mere liv og armor, men de slår svagt. En cat løber hurtigt (Især med dash) og den slår hårdt, hurtigt og den kan stealth. Måske kan den ikke holde til så meget som en bjørn, men mit pet dør ikke alligevel.
Det handler vel bare om at tage aggro på det mob der er ved at dræbe ens pet, der må jo også gerne være en smule taktik når man grinder

CPU: i5-6600k @ 4.0GHz
GPU: GTX 1060 6GB
RAM: 16GB DDR4 HyperX
MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
SSD: Samsung 750 Evo 500GB
Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

6

tirsdag, 1. november 2005, 10:24

Citeret

Originally posted by p3t3r
Cats er helt klart bedst. Måske kan bears tage lidt flere slag, og det er måske også ok i PvE og grind, men er alligevel ikke overbevist.
Bjørne er langsomme, langsom attack speed, og ja - de har lidt mere liv og armor, men de slår svagt. En cat løber hurtigt (Især med dash) og den slår hårdt, hurtigt og den kan stealth. Måske kan den ikke holde til så meget som en bjørn, men mit pet dør ikke alligevel.
Det handler vel bare om at tage aggro på det mob der er ved at dræbe ens pet, der må jo også gerne være en smule taktik når man grinder
Hvilke Katte har dash ??? :boxed:

7

onsdag, 2. november 2005, 12:33

på denne her hjemmeside kan man finde alle de abilities som de forskellige beasts har og hvor man kan finde dem henne.
http://www.goodintentionsguild.info/hunters.html

det er den ultimative hunter pet guide man kan finde :T

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.