Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 3. september 2005, 18:19

Hej Allesammen

Nu hvor blizzard fra tid til anden enabler funktionen til at flytte char's fra et PvP realm til et andet PvP, var det så ikke en rimelig idé at lave samme funktion men sådan at man kunne flytte fra PvE realms til PvP realms...

Jeg spiller selv på Stormrage som er PvE realm, men der er ikke et eneste guild på horde siden (ved ikke med alliance) som raider store instances... (såsom Onyxia og MC) ydermere er Orgrimmar fuldstændig død... der er sjældent mere end 30 lvl60 på... altså er det nærmest umuligt at finde et raid...

Jeg snakkede idag med nogle stykker om denne idé og det virkede som om der var stemning for det... så nu ville jeg lige høre hvad i synes her?

-et af de andre forslag var at lave Char transfer fra PvE til PvP men samtidig gøre det muligt at flytte fra PvP til PvE...

Hvad synes i drenge?
og er det noget Tweak evt. kan bringe videre til wow-europe, i er jo fan-site...?

2

lørdag, 3. september 2005, 18:35

Jeg synes det kunne være ret fedt hvis man kunne flytte fra PVE til PVP. Men nu er det jo nok ikke noget Tweak kan gøre noget ved.

Hvis du gerne vil nævne det for Blizzard, så skriv til dem istedet, og spørg dem omkring det.

Men jeg synes det er sjældent at Blizzard gør sådan at vi kan flytte chars.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

3

lørdag, 3. september 2005, 18:42

Blizzard gør det kun muligt at flytte fra overfyldte realms, så det er nok ikke et særlig godt argument at der er for lidt spillere! Måske skulle du hellere foreslå dem at flytte til din realm!

Jeg tror aldrig man kommer til at kunne flytte fra PVE til PVP. Ideen med PVP er jo at man får en ekstra udfordring, ved at skulle kæmpe mod den anden faction mens man udfører quests osv. for at stige i lvl. Så hvis du foreslår at man skal kunne spille sin char op til lvl 60 i fred og ro på en PVE server og så flytte over på en PVP og rende rundt og ganke lavere level chars, så tror jeg der er nogen der bliver småsure! ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.