1

søndag, 28. august 2005, 14:32

jeg har set nogle som ligner en gnome eller någet andet some horde og jeg vil gerne vide hvordan man kommer til at se sådan ud???

2

søndag, 28. august 2005, 16:00

Jeg tror det du snakker om er en slags trinket der gør dit target til at "skrympe" til en leper gnome, som gør at din Ranged attack og melee attacks bliver dårligere...

Ellers er der jo også den trinket der gør at du kommer til at ligne en fra den modsatte faktion ...

Ved ikke helt hvilken en du hentyder til

(Og undskyld men kan ikke huske navnene på dem.)

Burns: Level 60, Human Mage, Stormscale
Member of Clarity

3

søndag, 28. august 2005, 16:30

Sikkert en tauren der har brugt denne trinket http://www.thottbot.com/?i=5384, eller som #1 siger, så findes der noget engineering gejl som laver dit target om til en leper gnome og reducerer attack speed.

4

søndag, 28. august 2005, 16:50

Det er da sikkert bare http://www.thottbot.com/?i=5384

Cisco Certified Network Associate — CCNA

5

søndag, 28. august 2005, 17:59

Det er bare Orb of Deception. Den dropper vidst i Dire Maul mener jeg.

- Mads Björck

6

mandag, 29. august 2005, 08:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Madsass

Det er et world drop :) Har fået den på grind og set den droppe 3-4 gange i forskellige instances

Goosen of Bad Omen
wowrankings.com vil ik update

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "g00s3" (29.08.2005, 08:05)

7

mandag, 29. august 2005, 14:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af g00s3

Citeret

Oprindeligt indlæg af Madsass

Det er et world drop :) Har fået den på grind og set den droppe 3-4 gange i forskellige instances

Har lige kigget på thott. En gut fra DM har 24% droprate på den ;)

- Mads Björck

8

tirsdag, 30. august 2005, 08:10

Tro mig... Der er ingenting der har 24% dropchance på Orb of Deception... og at stole på Thottbots drop rates er direkte dumt... så bliver man sq godt nok skuffet mange gange

Goosen of Bad Omen
wowrankings.com vil ik update

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.