1

torsdag, 25. august 2005, 14:39

Hej Allesammen

Jeg er en Lvl 60 Gnome rogue, og har indtil videre haft Mining og Engineering som mine professions....begge er skill 300 atm.

men synes Engineering er blevet ganske kedeligt og overvejer derfor at skifte...

Nogen som har nogle forslag til hvilke professions jeg skal skifte til? og om jeg skal skifte dem begge eller nøjes med at bytte den ene ud?

plz help me :D

/Nagazu

2

torsdag, 25. august 2005, 14:55

nu du siger kedeligt... whatever u do.... så skal du ikke tage tailoring.... =) der sker ikke så meget... ^^

3

torsdag, 25. august 2005, 14:58

det kommer an på hvad du har lyst til men har hørt fra venner af rogue kan grinde tons a penge i uldaman med enchanting noget med omkring g i minuted ved at farme dwarf boss fra bagingang alle andre classes kan oss men det er nemest som rogue eller druid pga.de har stealth men som sagt det er smag og behag (har selv LW og skinning men synes ikke du skal droppe mining farm lidt arcanite i silitus i insect grotten er der tons)

4

torsdag, 25. august 2005, 16:21

Ved ik hvorfor men jeg synes enchanting lyder sjovt :D

Noget med X :clap:

5

torsdag, 25. august 2005, 17:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pyro22

Det er det ikke, og det er bestemt heller ikke billigt! :pokey:

6

torsdag, 25. august 2005, 21:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af Morten M

Citeret

det jeg skrev om med farming ka du gøre fra lvl 1 i enchanting og så kan du jo bare farme low lvl instances for at få strange dust er der meget af i de items fra the deadmines og måske os walling caves (er ikke horde men gætter) soul er gnomeregan eller stokade har ikke prøve stokade men tror det er ok for vision ku den der undead priest eller graveyard fra SM være gode prøvede at lave 1 GY run fik omkring 7 grønne items men undead dropper mindst 2 grønne og han tar ingen tid
og resten skal man helst være fler om efter som en lvl 60 rogue vil have rimlig svært ved at "solo" ZF og sunken eller maraudon og så videre
men hvis du har en god ven som er druid ka du jo farme plugger i BRD kræver bare du har http://www.thottbot.com/?i=2966 den kræver nok 2 druid og 3 rogue alle lvl 60 for at få
men ellers så held og lykke hvis du tar enchanting

7

torsdag, 25. august 2005, 21:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af W2B

Citeret

Oprindeligt indlæg af Morten M

Citeret

det jeg skrev om med farming ka du gøre fra lvl 1 i enchanting og så kan du jo bare farme low lvl instances for at få strange dust er der meget af i de items fra the deadmines og måske os walling caves (er ikke horde men gætter) soul er gnomeregan eller stokade har ikke prøve stokade men tror det er ok for vision ku den der undead priest eller graveyard fra SM være gode prøvede at lave 1 GY run fik omkring 7 grønne items men undead dropper mindst 2 grønne og han tar ingen tid
og resten skal man helst være fler om efter som en lvl 60 rogue vil have rimlig svært ved at "solo" ZF og sunken eller maraudon og så videre
men hvis du har en god ven som er druid ka du jo farme plugger i BRD kræver bare du har http://www.thottbot.com/?i=2966 den kræver nok 2 druid og 3 rogue alle lvl 60 for at få
men ellers så held og lykke hvis du tar enchanting

Gad ikke lige til at læse dit reply da jeg føler det er lidt overskueligt, men det ligner at du har en del styr på det :razz:

8

torsdag, 25. august 2005, 21:47

Man kan godt klare shadowforge key questen med 3 rogues

Cisco Certified Network Associate — CCNA

9

fredag, 26. august 2005, 08:05

Jeg har leatherworking 300 og mining 300. Havde tidligere skinning 300, men når jeg endelig laver noget, så køber jeg sq læder :) Eneste grund til jeg stadig har 300 lw er på grund af jeg fik shifting cloak pattern af guild og blev boostet til honoured med Thorium for at kunne lave Molten Helm...

Valgte mining fordi det giver gode penge og så kan jeg også selv farme de 10 crystals jeg skal bruge til Black Amnesty i næste patch

Goosen of Bad Omen
wowrankings.com vil ik update

10

fredag, 26. august 2005, 14:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
Man kan godt klare shadowforge key questen med 3 rogues

det kan godt vær men jeg whipede 3 gange hvor 2 af dem hver gan sagde midt i det BrB i just go AFK a bit = at vi var rimlig døde efter som enten tanken eller healeren gik AFK

11

fredag, 26. august 2005, 14:05

ka godt vær men jeg skrev det på et par minuter gad ikke side og rett

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.