Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 24. august 2005, 13:15

Jeg har tænkt mig at købe en Kodo som epic mount.. :D

Hvilken Reputation Standing skal jeg have med Thunder Bluff før jeg kan dette? Og hvordan Increaser jeg min reputation? Vil det hjælpe noget som helst, at lave quests i Mulgore når jeg er lvl 60?

2

onsdag, 24. august 2005, 13:20

Ved kun at man skal være exalted, med Thundbluff for at overhovedet at kunne købe et kodo mount!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Sprit" (24.08.2005, 13:21)

3

onsdag, 24. august 2005, 13:22

Ok... Der er lang vej endnu... er næsten honored... Nogen der kan anbefale Quests der vil øge min reputation?

4

onsdag, 24. august 2005, 13:36

ja, først skal du være revered, derefter exalted, tar laaang tid!. 1-2måneder vil jeg tro, hvis du virkelig går efter det

5

onsdag, 24. august 2005, 13:36

Læs evt denne post

Runecloth turnin

Goosen of Bad Omen
wowrankings.com vil ik update

6

onsdag, 24. august 2005, 13:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Sprit
ja, først skal du være revered, derefter exalted, tar laaang tid!. 1-2måneder vil jeg tro, hvis du virkelig går efter det

aah... 1 måned burde kunne gøre det? Jeg ahr set folk gå fra neutral til Exhaulted i AV på 1 uge... Jeg er tæt på at være Honored... Så det burde kunne gøre hurtigere.. tror du ikke?

7

onsdag, 24. august 2005, 16:18

dumt at sammenligne AV og thunder bluff. i AV får man 2000-3000 rep. per run hvis du vinder.
man får 50 rep per stack runecloth man indlevere, så det er en del runecloth man skal bruge :P

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

8

onsdag, 24. august 2005, 21:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af g00s3
Læs evt denne post

Runecloth turnin

mm.... har hjulpet en ven med at få noget runecloth, sammen med 1 anden... han er troll, ville have epic wolf..... han afleverede imellem 8 og 12k runecloth mener jeg.... så... med venners hjælp og lidt penge evt kan det gå meget hurtigt.... =)

9

onsdag, 24. august 2005, 21:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af g00s3
Læs evt denne post

Runecloth turnin

mm.... har hjulpet en ven med at få noget runecloth, sammen med 1 anden... han er troll, ville have epic wolf..... han afleverede imellem 8 og 12k runecloth mener jeg.... så... med venners hjælp og lidt penge evt kan det gå meget hurtigt.... =)

10

onsdag, 24. august 2005, 23:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Evilbone
dumt at sammenligne AV og thunder bluff. i AV får man 2000-3000 rep. per run hvis du vinder.
man får 50 rep per stack runecloth man indlevere, så det er en del runecloth man skal bruge :P
e ret sikker på det kun 500 men måske du har ret

Johnny Cash - http://www.johnnycash.com
Bob marley -http://www.bobmarley.com
slipknot -http://www.slipknot1.com/
Marilyn manson -http://www.marilynmanson.com/
system of A down -http://www.systemofadown.com/
Papa roach -http://www.paparoach.com/

FTW

11

onsdag, 24. august 2005, 23:25

Hvorfor kodo? Det er da den klammeste mount af alle.

- Mads Björck

12

torsdag, 25. august 2005, 00:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af Madsass

Hvorfor spørger du? :P Hvis manden gerne vil ha en kodo, ja så lad ham da få en :D hehe

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

13

torsdag, 25. august 2005, 08:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af Madsass

Nej det er jo ikke rigtigt... også derfor jeg indleverer runecloth i Thunderbluff. Desværre så bliver kodoen tilpasset i størrelse, så den passer til en orc og er derfor ikke så massiv som når en Tauren rider på den :(

Goosen of Bad Omen
wowrankings.com vil ik update

14

torsdag, 25. august 2005, 10:38

Mit råd, spil AV, loot så meget som muligt. du får rep med TB når du turner noget af det ind. OG du får en del runecloth. loot npcerne :)

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

15

torsdag, 25. august 2005, 10:40

Carstone... Får jeg ikke kun Reputation med Frostwolf clan når jeg turner armor scraps osv. ind? Eller hvad er det fra AV jeg skal aflevere for at få rep med TB ?

16

torsdag, 25. august 2005, 13:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Carstone... Får jeg ikke kun Reputation med Frostwolf clan når jeg turner armor scraps osv. ind? Eller hvad er det fra AV jeg skal aflevere for at få rep med TB ?

når du aflevere Gnome og nightelf ting får du også TB rep mener jeg

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

17

torsdag, 25. august 2005, 16:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af CarStone
Mit råd, spil AV, loot så meget som muligt. du får rep med TB når du turner noget af det ind. OG du får en del runecloth. loot npcerne :)

Wow sygt :O viste slet ikke at man kunne få ander fomer for mounts ind dem der er til det race man vælger :D

Noget med X :clap:

18

fredag, 26. august 2005, 00:28

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-

når du aflevere Gnome og nightelf ting får du også TB rep mener jeg

Ok.. vil jeg prøve! Så får jeg jo Honor samtidigt! bonus! :D

19

fredag, 26. august 2005, 22:37

Citeret

Synes egentligt det ser ret sejt ud, epic ud mounts er da fede - men alle render rundt med dem! :))
det ser fedt ud at skille sig lidt ud fra mængden.

20

lørdag, 27. august 2005, 17:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Racky

Citeret

Synes egentligt det ser ret sejt ud, epic ud mounts er da fede - men alle render rundt med dem! :))
det ser fedt ud at skille sig lidt ud fra mængden.

Præcis.. En UD på kodo, minder mig lidt on Nazgul :evil:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.