Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 13. august 2005, 19:43

hey nu er min guild så noget så langt så de begynder på MC/onyxia raid har bar et problem og det er at jeg ska ha nogle forskelige mods men er ikke god til det stads :boxed: så kan i ikke poste et screen af de mods i bruger og os lidt links ku vær godt 8)

tak på forhånd :clap:

2

søndag, 14. august 2005, 20:02

Hm ja jeg synes du skal downloade CTmod der får du Ct_raidassist og alt mulig andet, den hjælper også med Onyxia og MC bosses, ved at sige midt på skærmen at du laver den deepbreath f.eks. så den er meget god at have til MC/onyxia :)

Burns: Level 60, Human Mage, Stormscale
Member of Clarity

3

søndag, 14. august 2005, 20:18

har du et presist (sikkert stave fejl :O ) link til det for som jeg skrev før så aner jeg ikke meget om det stads kender kun cosmos :O

4

tirsdag, 16. august 2005, 13:40

First off... Slet cosmos! De der pakke løsninger er s0ke.

Second. http://www.ctmod.net - hent ct core og ct raidassist

third. Et par navne på et par gode mods.

- Titanpanel
- Scrolling Combat Text
- EquipCompare

Kan ikke lige huske flere, men med dem jeg har sagt her, så burde du være sikret.
De kan alle hentes enten her eller her

Goosen of Bad Omen
wowrankings.com vil ik update

5

tirsdag, 16. august 2005, 19:50

ehm hvor ligger det der CTcore og CT assist ka ikke finde det :O

6

onsdag, 17. august 2005, 00:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af W2B
ehm hvor ligger det der CTcore og CT assist ka ikke finde det :O

http://www.ctmod.net/downloads.ct

Vælg custom og så smid et hak i CT_RaidAssist også og klik på "Download selected"

Goosen of Bad Omen

7

onsdag, 17. august 2005, 14:48

Citeret

har du et presist (sikkert stave fejl :O ) link til det for som jeg skrev før så aner jeg ikke meget om det stads kender kun cosmos :O

Præcist *

OMFG!!

Nalia the Crusader!

8

onsdag, 17. august 2005, 14:48

:P

Nalia the Crusader!

9

torsdag, 18. august 2005, 10:52

Kan ikke gøre det ret meget mere præcist tbh ...

Goosen of Bad Omen

10

torsdag, 18. august 2005, 18:01

tak gOOs3 men ka ikke få det til at virke
der ligger bar en helvedes masse filer som jeg ikke aner hvad jeg skal bruge til

11

fredag, 19. august 2005, 08:07

Citeret

der ligger bar en helvedes masse filer som jeg ikke aner hvad jeg skal bruge til

Når det er pakket ud, skal alle disse filer/mapper lægges i mappen Addons (c:/worldofwarcraft/interface/addons)

Start spillet op, og wupti :d

12

fredag, 19. august 2005, 09:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af g00s3
First off... Slet cosmos! De der pakke løsninger er s0ke.

Second. http://www.ctmod.net - hent ct core og ct raidassist

third. Et par navne på et par gode mods.

- Titanpanel
- Scrolling Combat Text
- EquipCompare

Kan ikke lige huske flere, men med dem jeg har sagt her, så burde du være sikret.
De kan alle hentes enten her eller her

s0ke? Wtf... Skriv dog noget vi forstår knægt :P

CT raidassist er et must...

Så ville jeg sige at atlas er meget sjov at have de første par gange man er i sådanne instances... Så man ved hvor bosserne er og hvor langt man er...

Jeg bruger ellers titan bar til at gøre det hele mere overskueligt...

13

fredag, 19. august 2005, 09:23

Det sjoveste i Atlas er nok at der er et map til Onyxias Lair :) Hvis man skal bruge et kort der, så har man bare NUL stedsans ;)

s0ke = dårligt btw ;) Bare et en dårlig vane fra da jeg spillede Battlefield 1942 ;)

Goosen of Bad Omen

14

fredag, 19. august 2005, 09:26

Citeret

Det sjoveste i Atlas er nok at der er et map til Onyxias Lair :) Hvis man skal bruge et kort der, så har man bare NUL stedsans ;)

s0ke = dårligt btw ;) Bare et en dårlig vane fra da jeg spillede Battlefield 1942 ;)

Hehe... Det er sq nok rigtigt.. Men nu tænkte jeg mere på første gang man er der feks... Så aner du jo ikke om det er en instance der tager 12 timer eller om(Som onyxia) er en der tager 15-20 min...

15

fredag, 19. august 2005, 10:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb

Citeret

Hehe... Det er sq nok rigtigt.. Men nu tænkte jeg mere på første gang man er der feks... Så aner du jo ikke om det er en instance der tager 12 timer eller om(Som onyxia) er en der tager 15-20 min...

True, men antager efterhånden størstedelen af wow's playerbase ved hvem Onyxia er og læst guides af ren og skær nysgerrighed og interesse :) Men antager også altid for meget :O

Goosen of Bad Omen

16

mandag, 22. august 2005, 18:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af Azron

Citeret

Når det er pakket ud, skal alle disse filer/mapper lægges i mappen Addons (c:/worldofwarcraft/interface/addons)

kan ikke find (c:/worldofwarcraft/interface/addons)

hvor burde den ligger?

17

tirsdag, 23. august 2005, 08:14

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Azron

Citeret

kan ikke find (c:/worldofwarcraft/interface/addons)

hvor burde den ligger?

Det kan goddt ske du selv skal lave mappen AddOns inde i Interface. Den ligger der ikke som standard og i fald du skal, så husk at det er med stort A og stort O, resten med småt.

Goosen of Bad Omen

18

torsdag, 25. august 2005, 15:07

[/quote]Det kan goddt ske du selv skal lave mappen AddOns inde i Interface. Den ligger der ikke som standard og i fald du skal, så husk at det er med stort A og stort O, resten med småt.[/quote]

prøver det senere når jeg er færdig med at nakke horde :pokey: bar irriterende at de aldtid vinder AV/WSG normalt tar et AV run 20 mins så er general død nok fordi jeg kommer ind i dem hvor den bedste horde group er en warrior med epic set og ragnaros hammer og 2 priest epic set og en mage :boxed: det gør ondt

19

torsdag, 25. august 2005, 21:27

nu har jeg så prøvet men det virker ikke og jeg ligger det i mappen E:\World of Warcraft\Data\Interface\AddOns men det virker ikke hvad skal jeg gøre?? jeg har prøvet at spøre min bror om hjælp (han arbejder med computerer) men han kan ikke finde ud af det :O

20

fredag, 26. august 2005, 08:11

Hvilke mods har du prøvet at installere? Så skal jeg nok lige liste hvordan de skal ligge

Goosen of Bad Omen

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.