Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 9. august 2005, 01:07

når min hunter laver rivive pet kan man så ik lave en macro som går at når jeg caster "rivive pet" den siger: "resme is rivive hes pet plzz wait a sek" fx.??

2

tirsdag, 9. august 2005, 09:26

/say resme is rivive hes pet plzz wait a sek
/cast Revive Pet rank 1

Har ikke lige tjekket efter, men der skal bare stå det nøjagtige navn på din revive pet skill.

3

fredag, 12. august 2005, 13:02

hvis man har sin skillbook og macro åben kan man SHIFT clicke sine skills og de vil blive overført til macroen, li'som man kan med sit udstyr i chatten.

Proud member of
Danish Alliance - Runetotem - PvE
Nomades of Thaurissan - Sunstrider - PvP

4

tirsdag, 30. august 2005, 12:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bohno
hvis man har sin skillbook og macro åben kan man SHIFT clicke sine skills og de vil blive overført til macroen, li'som man kan med sit udstyr i chatten.

det var sq h4x.... vidste jeg ikke.... :clap:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.