Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 25. juli 2005, 23:25

Hejsa

Ja så er der cheat til wow ihver fald efter min mening...

jeg spillet her for et par timer siden og blev spamet på underlig måde i spillet om noget med ???

så jeg checket det ud og ja det er sq et firma -.- 300G = 240kr ca.

(ikke link til sådan nogle sider plz )
hvad siger i?

Citeret

Shopping at ????
Q: What are the payment options I have to pay for my order at ??????
A: We accept payments by Paypal, Western Union, money order and checks. Paypal is our preferred method of payment.

Q: What information should I include with my payment?
A: You must include your character's name, server and faction to avoid unnecessary delays. We will not be able to deliver anything without your character's name.

Q: How long does it take for me to get the gold/items after I have made the payment?
A: Most orders will be delivered in 15 minutes. Some orders may require extra verification which might cause a delay. If we need extra information from you, we will ask. If you have not heard from us within 2 hours of the time you placed your order, please write to us. We have staff processing orders 24 hours a day, 7 days a week. For payments other than Paypal / Credit cards, we will only process your orders when payment clears.

Delivery of service

Q: How are you going to transfer the gold/items I bought to my character?
A: Gold/items you ordered will be transfered to your character via in-game mailing system. Gold will arrive at your mailbox almost instantly while items will take approximately 1 hour to arrive.

Powerleveling service

Q: Could I do power-leveling from 50-55 instead of 50-60?
A: Yes, the price and duration for 50-55 will be half of the 50-60 package. It is advisable to contact our staff before doing so.

Q: Could I make sure that the leveler ignores chat and not reply to friends and guild mates during the leveling service?
A: Yes, please be sure to remind us by adding a little note in the comment box.

Q: Do I need to move all my items for safe-keeping before turning over the account?
A: There is no need, but we do recommend moving any valuables to a friend's account or an alternate account for safe-keeping.

Q: What information does ?????need?
A: We will need you account name, password, server name and character name.

Q: Will I be able to play on my alternate character during the leveling process?
A: Unfortunately no. The game design allows only one connection per session. Logging in will ultimately cut the connection of the other, hence causing an unnecessary delay.

Q: Do you use macros or bots to level?
A: No, we do not, and will never submit to illegal methods of leveling. All power-leveling services will be conducted by experienced and ethical players 24 hours a day, 7 days a week.

Hmm er det mon rigtigt!? :pokey:

Noget med X :clap:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Pyro22" (25.07.2005, 23:27)

2

tirsdag, 26. juli 2005, 02:27

Ved ikke hvor mange sider der er lavet ligesom den der...
Dunno om det er rigtigt, men tvivler jeg stærkt på!

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DXC" (26.07.2005, 02:34)

3

tirsdag, 26. juli 2005, 09:55

Tror nu nok det er rigtigt. Prøv at læse denne artikel:

http://www.1up.com/do/feature?cId=3141815

4

tirsdag, 26. juli 2005, 12:15

Jeg har ikke forstand på WoW, MEN!

Kan man hyre en kineser til at spille ens, mand op? :D

***** LOOOOL *****

24 Cent i timen? :D

Billigere end polen.

5

tirsdag, 26. juli 2005, 12:44

Det med guld mente jeg selv bare var et spørgsmål om tid før der var nogle der gjorde det.. SWG var også meget plaget af det..

og det med power-levelling er MEGET LAME!

Hwakadukoo, 60 NE Warrior - Kazzak

6

tirsdag, 26. juli 2005, 15:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
Ved ikke hvor mange sider der er lavet ligesom den der...
Dunno om det er rigtigt, men tvivler jeg stærkt på!

Hehe den er sq god nok ;) de er totalt lame...

7

tirsdag, 26. juli 2005, 19:42

det vil da være meget fedt hvis man kunne gøre det omvendt :) så man sendte guld til dem, og fik penge af dem :D

Jeg så også for noget tid siden en artikel i politikken, med en jurnalist der ville prøve, at leve af at sælge ting fra MMORPG's, og han fik rundt regnet en måneds løn på 12k om måneden, det svinger self lidt, men det var gennemsnittet af 5 måneders salg af virtuelle ting.

(jeg ved ikke om det var lidt OT, hvis det er så undskyld :) )

Forlovet myrdet over MMORPG
Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

8

onsdag, 27. juli 2005, 10:24

Prøv at kigge inde på E-bay ... Der er der sindsygt mange der sælger G for irl penge :D .. Faktisk meget sjovt at sidde og kigge på folk der ikke har andet i livet end at tjene penge på de skøreste måder :)

Werewolfdk

Gæst

9

onsdag, 27. juli 2005, 21:06

hej

Jeg mener at det er i orden at man kan købe Guld.

Det andet med at give sin account til en fremmed synes jeg ikke om.

10

torsdag, 28. juli 2005, 10:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Werewolfdk
hej

Godt blizzard ikke deler dine synspunkter! Det ville smadre spillets økonomi totalt!

11

torsdag, 28. juli 2005, 10:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af DKTiger

Citeret

Oprindeligt indlæg af Werewolfdk
hej

Godt blizzard ikke deler dine synspunkter! Det ville smadre spillets økonomi totalt!

Synes ik jeg kan finde blizzards synspunkter nolge steder.... hvor har du set det?

12

torsdag, 28. juli 2005, 11:40

Ved ikke lige hvor det står, men blizzard har meldt klart ud at al handel med ingame content for rl penge er imod terms of service og at involverede accounts vil blive banned!

13

søndag, 31. juli 2005, 11:15

hørte selv en sige hun havde købt guld på nettet da jeg solgte en truesilver champion... en level 27 skriver til mig og siger hun vil give 22g.. jeg spørger hende hvordan hun har fået så mange penge som lowlevel.... jamen jeg har da købt dem på nettet! mener at de skal bannes dem der gør sådan noget :boxed:

14

mandag, 1. august 2005, 10:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af pludderkal
hørte selv en sige hun havde købt guld på nettet da jeg solgte en truesilver champion... en level 27 skriver til mig og siger hun vil give 22g.. jeg spørger hende hvordan hun har fået så mange penge som lowlevel.... jamen jeg har da købt dem på nettet! mener at de skal bannes dem der gør sådan noget :boxed:

Helt enig!

15

mandag, 1. august 2005, 10:52

Jeg ved ikke helt med det, altså jeg synes lidt selv det er folks eget valg at vælge om de vil købe guld for rigtige penge... Jeg synes det er lamt og jeg ville aldrig gøre det ... Men altså nu er jeg jo heller ikke den der bestemmer sådan noget ... Så hvad har jeg at sige ? :P

Burns: Level 60, Human Mage, Stormscale
Member of Clarity

16

mandag, 1. august 2005, 13:20

Citeret

Kan jo også bare være at vedkommende ville prøve at være en smarta§§...
lvl på chars har intet med størrelsens på ens formue at gøre... Jeg har da en lvl 6 med 35+ g... Så vidt jeg ved har Blizz ikke fastlagt nogle retningslinjer for at en lvl 22 max må have 3 g ^^

Anyway... +1 :crazyeyes:

17

mandag, 1. august 2005, 13:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Spiffy

Citeret

lvl på chars har intet med størrelsens på ens formue at gøre... Jeg har da en lvl 6 med 35+ g... Så vidt jeg ved har Blizz ikke fastlagt nogle retningslinjer for at en lvl 22 max må have 3 g ^^

derer sku dai kke nogel der sys det er smarta at købe gold !!!!!!!!!!!!!!!!!! :pokey:

Johnny Cash - http://www.johnnycash.com
Bob marley -http://www.bobmarley.com
slipknot -http://www.slipknot1.com/
Marilyn manson -http://www.marilynmanson.com/
system of A down -http://www.systemofadown.com/
Papa roach -http://www.paparoach.com/

FTW

18

mandag, 1. august 2005, 13:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af zero

Citeret

Oprindeligt indlæg af Spiffy

Citeret

derer sku dai kke nogel der sys det er smarta at købe gold !!!!!!!!!!!!!!!!!! :pokey:

nej ok, det har jeg jo heller ikke sagt vel! men den der lvl22 ting der bød på et eller andet... det kan være han bare ville prøve at virke smart ikk!

btw, tror din ! tast er defekt, den spammer vildt i hvert fald ^^

Hardstyler

Gæst

19

mandag, 1. august 2005, 14:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af HuleFanden
Jeg har ikke forstand på WoW, MEN!

Kan man hyre en kineser til at spille ens, mand op? :D

***** LOOOOL *****

24 Cent i timen? :D

Billigere end polen.

det kan du, ja!

20

mandag, 1. august 2005, 15:17

mener osse bliz har fået et site lukket der tradede irl money to wow g.... men det er jeg nu ikke helt 100 på... håber de lægger sag an på alle de mongoler der sælger guld, eller overhovedet hjælper eller støtter, vinder SYGT mange penge fra skodhovederne og derved sætter prisen ned, så det bliver billigere for os andre at spille wow... =)

og til dem der syntes det er ok... har i nogensinde spillet d2? penge betyder klaphat der... det samme ville ske her... ikke så fedt! race for money, det skal være fair, og det er det ikke hvis du kan købe det... come on...

Logic ftw...!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.