Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 25. juli 2005, 22:52

Hey ! Jeg fik lige lyst til at lave mig en nye mand .. :P
Men jeg ved ikk hva jeg skal vælge af Class. Jeg vil gern være Troll men ved ikk hvad jeg skal vælge af: Priest, Shaman eller Hunter .. Er der en eller anden der har en god ide ?

2

tirsdag, 26. juli 2005, 02:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af LigHt-HammeR
Hey ! Jeg fik lige lyst til at lave mig en nye mand .. :P
Men jeg ved ikk hva jeg skal vælge af Class. Jeg vil gern være Troll men ved ikk hvad jeg skal vælge af: Priest, Shaman eller Hunter .. Er der en eller anden der har en god ide ?

kan kun sige.. at som Priest er Troll den svageste race.. af alle racer.. i wow, hvor Undead er den stærkeste.. har noget med Will of the forsaken og nogle buffs at gøre.. som undead får af racial ting.. og troll er den svageste selv alliance siden er bedre stillet end troll som priest..

Shaman = tauren, da tauren har +5% liv

Hunter = orc er ikke sikker på dette.. alle mine venner vælger bare orc hvis de skal være hunter..

3

tirsdag, 26. juli 2005, 09:45

forstår ikke hvorfor du vælger troll, men det er jo dit valg.

som troll synes jeg du skal vælge hunter..

4

tirsdag, 26. juli 2005, 11:46

Det ser også fedest ud når en Troll er hunter. For han bugger sig sammen og skyder på den anden måde med en bue =)

- Mads Björck

5

onsdag, 27. juli 2005, 10:13

Gurk : Så må du da gerne fortælle mig hvorfor det faktisk er en Mage troll som ligger nummer 2 på wowrankings. Og ikke en Undead ? hvis de er så meget bedre..

Det har ligeså meget at gøre med folk skills. men det finder folk vel ud af en dag. :boxed:

6

onsdag, 27. juli 2005, 10:15

valgte selv en tauron som hunter.. Nok de grimmeste huntere jeg ever har set :P! .. Shamas er fedest med Orc :P .. Syntes jeg :D

Forresten .. :offtopic:

Nu han siger at lave en ny Char :) ..

Er wow ikke nede lige for tiden.. ?

Sidder og ærger mig efter være kommet hjem fra ferie igår aftes ikke kan komme ind og game : \

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Guzzle" (27.07.2005, 10:17)

7

onsdag, 27. juli 2005, 10:16

De opdatere altid serverne Onsdagmorgen -

8

onsdag, 27. juli 2005, 10:18

suck -_- .. Plejer altid at sove længe ^^ .. Sjovt nok har jeg aldrig opdaget det ^o) .. Troede det var fredagen ... :< .. Hvor lang tid taler vi om .. ? :)

9

onsdag, 27. juli 2005, 10:20

Til kl.11 skriver de.. Men kan jo være de kommer op noget før.

10

torsdag, 28. juli 2005, 10:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mogoi
Gurk : Så må du da gerne fortælle mig hvorfor det faktisk er en Mage troll som ligger nummer 2 på wowrankings. Og ikke en Undead ? hvis de er så meget bedre..

Det har ligeså meget at gøre med folk skills. men det finder folk vel ud af en dag. :boxed:

hva dælen har en mage nu med det her at gøre.. emnet gik på priest, shaman og hunter.. og ingen mage..

Som jeg skrev var troll svageste til Priest classen.. har intet nævnt om Mage classen..

11

lørdag, 30. juli 2005, 03:29

Det med at undead er stærkere end trolls er da vist en skrøne... Den lille fordel nogen mener undead har er de 2-3 MP's xtra de har i forhold til andre racer... Men til gengæld har troll's en racial regen egenskab... Så de opvejer hinanden mere eller mindre... :boxing:

Nu med iPad!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.