Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 2. juli 2005, 15:22

Hey.. Der er bare så mange problemer så jeg opgiver og skrive det og tage et billed istedet det er også meget nemmere for jer og hjælpe så ;)

http://www.667.dk/Images/Wooow.JPG

Kom så genier hva kan jeg gøre?( ;)

2

mandag, 4. juli 2005, 10:01

Target og playerframe ligner Perl's. Så vidt jeg husker så burde de kunne flyttes efter du har fjernet "låsen", skriv "/perl unlock" ingame og prøv.

Din backpack... hmm - ved ikke hvad der følger med i UUI, men hvis du ikke har noget i mod at installere endnu en mod så kunne du bare anskaffe dig MoveAnything og bruge den (søg på www.curse-gaming.com/mod.php).

Generelt ser det hele ret rodet ud. Måske skulle du overveje at geninstallere (slet WDB, WTF og Interface-mappen og installer så UUI igen) da der er en del som ikke passer.

Bruger ikke selv UUI, ved ikke hvor meget hjælp det var - jeg foretrækker sådan set at vælge addons selv, i stedet for en samling som bliver så helvedes rodet. ^^

Klauz, 60 UD Rogue, DarkStorm, Al'Akir
Klauz, 4x Gnome Mage, Care Police, Bloodscalp
Find mig i: #darkstorm.wow, #wow.dk, på QNet

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.