1

torsdag, 30. juni 2005, 17:49

Er der ikke et sted hvor man kan se hvor mange kills / honor points man skal have for at stige rank?
Jeg har 56 honor points og 36 kills. Og har ingen rang endnu.

Hvad skal jeg have for at blive scout? Og hvad skal jeg have for at blive højere?

- Mads Björck

2

torsdag, 30. juni 2005, 17:58

der er ikke nogle fastlagte point / antal kills man skal have, men du skal også lige regne med at de opdatere ranks hver onsdag så vidt jeg husker

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

3

torsdag, 30. juni 2005, 18:14

Det bliver udregnet i forhold til hvad de andre spillere der er samme rang som dig har...

Din rang bliver opdateretet hver onsdag efter server maintence.

4

søndag, 10. juli 2005, 23:46

du skal have meget mere end det.
Før BG tog jeg gerne en time ved TM og fik mig måske 50 kills og 2k hps det gjorde jeg hver dag og er seargent major idag(rank 5)

5

søndag, 10. juli 2005, 23:53

du skal lave min 25 HK for at blive talt med i udregningen hver uge.
Hvor mange du så skal have for at stige kommer (som før nævnt) an på hvor mange de andre på din server har lavet. Jo flere kills der er blevet lavet jo flere skal du have lavet.

Dog minimum 25 og det er under maintance hver onsdag det bliver udregnet.

6

mandag, 11. juli 2005, 01:16

Jeg har 4500 HKs - er rank 6 (knight).

7

mandag, 11. juli 2005, 01:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af ekkedude
Det bliver udregnet i forhold til hvad de andre spillere der er samme rang som dig har...

Din rang bliver opdateretet hver onsdag efter server maintence.

Ja og hvis de spillere på din server som har højere rang end dig spiller sindsygt meget er det mere eller mindre umuligt at stige i rang.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.