1

torsdag, 30. juni 2005, 16:06

Hejsa.

Kunne godt tænke mig et UI med cooldown timer på ens buffs og spells, og så en med en flexbar og den normale bar.

Alt sammen skal være pakket ud og stillet rigtigt op, når man har downloadet det.

Og forresten, I siger at Titan bar er det mod som er med i Leeroy filmen, men på Leeroy filmen er ens spell bar omridset af en drage eller sådan noget :P

2

fredag, 1. juli 2005, 01:06

biks dit eget sammen.. så får du det som du vil ha det.. :D

3

fredag, 1. juli 2005, 07:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Gurk
biks dit eget sammen.. så får du det som du vil ha det.. :D

shh.. siger de allesammen pga. de ik gider smide et link :)

4

fredag, 1. juli 2005, 08:37

Ui.worldorwar.net
curse-gaming.com

Sådan.. jeg bruger mest tid på ui.worldofwar.net
den side kan jeg godt lide..

5

lørdag, 2. juli 2005, 00:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brace
Hejsa.

Kunne godt tænke mig et UI med cooldown timer på ens buffs og spells, og så en med en flexbar og den normale bar.

Alt sammen skal være pakket ud og stillet rigtigt op, når man har downloadet det.

Og forresten, I siger at Titan bar er det mod som er med i Leeroy filmen, men på Leeroy filmen er ens spell bar omridset af en drage eller sådan noget :P

Er det de drager du vil have?? Så ved jeg kun et UI/addon der kan klare det.. og det er CTmod.. ihvertfald det jeg bruger, og jeg har de der drager, som så faktisk er gryphons(tror jeg det er stavet)

AbeTis

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

6

lørdag, 2. juli 2005, 08:18

Den drage som omkranser ens spellbar er der som default, prøv at leg lidt med den funktion der hedder "UI scale" inde i interface options, så kan du få "dragen" frem.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.