Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 26. juni 2005, 00:07

hej

ehm , har tænkt meget på at starte en ny char , men kan ikke blive enig med mig selv om hvilken en jeg skal tage , nogle der kan gå et råd ? :rolleyes:

på forhånd tak =]

2

mandag, 27. juni 2005, 14:31

mage.... min favorit... ^^
mange af mine venner har nu sagt at warriors er fede, fordi der er en hel del måder at køre dem på.... mange flere muligheder, end navnet lige antyder....
kommer nok meget an på hvad man er til.... PvP, PvE, background eller forground player.... eller hvis man er til at heale, hvilket jeg selv syntes er lidt stenern i længden.... :s

3

mandag, 27. juni 2005, 18:32

ye , syntes også selv at det er ret steneren at heale i længden , men har nu prøvet at lave min en lille Warlock =] har fået at vide de sku være rimelig nice i PvP . så det håber jeg sku de har ret i :P

:rules:

4

tirsdag, 28. juni 2005, 03:46

Det kommer meget an på hvad du vil...
For alle class har sin egen speciele ting de skal gøre..

Jeg er selv paladin, og min opgave i raid/group er at buffe mine m8' og heale lidt.. (Hvis det er en sucker priest/druid), også gøre lidt dmg her og der.. :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

5

tirsdag, 28. juni 2005, 13:41

ye , havde også selv prøvet at lave sådan en . men syntes der er alt for mange af dem , så blev extremt hurtigt træt af den . såå =]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.