1

lørdag, 25. juni 2005, 21:42

Ja jeg prøver at få min first aid lidt op og skal derfor have lidt uld at tæske igennem. Besluttede mig for bare at købe det på AH indtil jeg så priserne.

1g buyout på uld?!
Det koster dobbelt så meget som silke gør!
Noget må da være gået fuldstændig galt på Darksorrow serveren. Syntes alligevel det var for meget at betale når jeg selv kunne grinde noget forholdsvis nemt.
Så er der nogen der kender de ultimative (alliance) grinding spots til uld?

eksempelvis er der et sted ude i westfall hvor lvl 16 (mener jeg) defias "røvere" spawner 1 for hver du slår ihjel som jeg altid har brugt til at grinde linen. Uendelig forsyning af nemme humaniods.
Derfor må der da være samme slags steder for uld.

2

lørdag, 25. juni 2005, 23:20

Jeg tror det er baseret på din lvl. Så det er et spørgsmål om at kende lvl-forholdet for at finde ud af hvornår de dropper linen.

Det samme gælder ihf for leather.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

3

søndag, 26. juni 2005, 01:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Jeg tror det er baseret på din lvl. Så det er et spørgsmål om at kende lvl-forholdet for at finde ud af hvornår de dropper linen.

Det samme gælder ihf for leather.

det var nu ikke så meget det jeg mente.
Uld er vel omkring lvl 20 mobs der dropper det.
Men nogle mobs dør jo hurtigere end andre og nogle steder er der en masse som respawner uhyggeligt hurtigt.

Hvis man nu fandt et sted med mobs der dropper meget uld, dør hurtigt og respawner så snart en dør så var det jo et perfekt sted at høste uld.

4

søndag, 26. juni 2005, 02:34

Min pointe er, at hvis du er lvl 60, så dropper lvl 20 mobs ikke længere wool, men istedet linen.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

5

søndag, 26. juni 2005, 08:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Min pointe er, at hvis du er lvl 60, så dropper lvl 20 mobs ikke længere wool, men istedet linen.

Din level har intet med det at gøre.
Det ser sådan her ud (cirka):

* Linen ( 10 )
* Wool ( 18 )
* Silk ( 28 )
* Mageweave ( 38 )
* Runecloth ( 50 )

6

søndag, 26. juni 2005, 13:39

I Wetlands er der sådan nogle underlige dyr omkring level 20, de spawner monster hurtigt og dropper det. Når man løber af stien ser man dem hurtigt.

7

søndag, 26. juni 2005, 20:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zjapper
I Wetlands er der sådan nogle underlige dyr omkring level 20, de spawner monster hurtigt og dropper det. Når man løber af stien ser man dem hurtigt.

De der Fenrunners osv.? Gnolls.

8

mandag, 27. juni 2005, 02:40

Tag Orcerne i Wetlands .. Har ingen idé om hvad de hedder men var der lige en tur i en Warrior Quest :) .. De dropper Wool og silk og 1 sølv ad gangen :) .. Ginialt hvis man også bare grinder for penge :)

9

mandag, 27. juni 2005, 14:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
1g buyout på uld?!
Det koster dobbelt så meget som silke gør!
Noget må da være gået fuldstændig galt på Darksorrow serveren. Syntes alligevel det var for meget at betale når jeg selv kunne grinde noget forholdsvis nemt.
Så er der nogen der kender de ultimative (alliance) grinding spots til uld?

jeg kan så lige for en oplysnings skyld sige at priserne er ligesådan på Stormreaver, men ey! folk køber det, så det passer mig nu meget fint...!

sry for reg...! bare for ikke at lave en mega tråd.. =)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Talien" (27.06.2005, 14:56)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.