1

lørdag, 25. juni 2005, 21:15

Jeg Slendrede rundt i Orgrimmar her til formiddag, og pludselig var der en flok alliance inde i byen der begyndte at råbe af os. De råbte på common men alligevel forstod man hvad der blev sagt.

Et eller andet i retningen af : " So we own you fucking noobs", rimelig provokerende, men sejt alligevel...

Er der nogen der ved om der findes guider til hvordan man taler orcish som alliance, eller omvendt... Eller er dette et tilfælde af paranormal forekomst i Orc-land?

2

lørdag, 25. juni 2005, 21:38

må være en fejl.
Det er helt umuligt (på lovlig vis) at lære den anden factions sprog.

Det kunne selvfølgelig også være et par der havde "ændret" i deres lokale sprog filer så de talte et andet sprog. Af hvad jeg har læst med de gamle sprog-hacks så skulle der stadig stå [common] f.eks.

Dette er dog fuldstændig forbudt!

3

lørdag, 25. juni 2005, 21:43

Må jeg lige tilføje det ikke er særlig svært at skrive [Common] inden man skriver noget :roller:

Må jeg også tilføje at i kan Shift + Click navn og hvis der står "0 Players total" er det en fra den anden faction.
Hvis der derimod kommer navn, Guild og level up er det en fra eget hold.

4

lørdag, 25. juni 2005, 21:47

Hvordan kan du sige at noget er forbudt. Står der i det man accepterer at man ikke må pludre med orgerne???

5

lørdag, 25. juni 2005, 23:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af beostar
Hvordan kan du sige at noget er forbudt. Står der i det man accepterer at man ikke må pludre med orgerne???

Man må ikke edite filerne i en klient.. Har selv gjort det for sjov, på min egen server, og man skulle bare slette lidt hist og her (Undlader at sige hvad) og så kunne man forstå den anden faktion, da filteret blev slettet :)

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

6

søndag, 26. juni 2005, 01:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hayes

Citeret

Oprindeligt indlæg af beostar

Man må ikke edite filerne i en klient.. Har selv gjort det for sjov, på min egen server, og man skulle bare slette lidt hist og her (Undlader at sige hvad) og så kunne man forstå den anden faktion, da filteret blev slettet :)

Ja der blev faktisk lavet et add-on som gjorde det selv.
Så kunne man både snakke med og forstå de der frygtelige orke.
Men de skulle have lavet det noget sværere (garanteret ikke umulig for den der bærer viljen og blah blah) at fixe nu.

Og ja det er forbut at pludre med nogen fra den modsatte faktion. Det er derfor de har lavet det så man ikke kan!

7

mandag, 27. juni 2005, 22:15

Mit bud er at de har brugt "Orc of <something>" (trinket), som får dig til at ligne at du er fra den anden faction :crazyeyes:

Og så virker den med at skrive fx. [Orcish] stadig på en masse, den er så gammel :razz:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.