Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 22. juni 2005, 21:44

Jeg har det med at springe nogle Quests over (hvilket er dumt har jeg fundet ud af :-) ) og nu står jeg med en lvl 20 druid, hvor stortset de sidste quests jeg kan tage er røde og resten er grå/grønne >_< .. :oops:

Så faldte jeg så over udtrykket at grinde mops og har da prøvet det :) .. Men det var så over et kort stykker tid..

Nu til spørgsmålet før jeg fortæller en hel roman :P.. :

Kender nogen et godt sted for en lvl 20 (druid) at grinde og få nogle gode exp ? ..

Venligst

-guzzle :)

2

onsdag, 22. juni 2005, 23:28

Barrens.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

3

torsdag, 23. juni 2005, 12:19

Jae Barrens i know :D .. Men nogle gode Mops ? :)

4

torsdag, 23. juni 2005, 12:30

Syd for XR er der humanoids og også beasts...

-De humanoids nær CT er vist lvl16 til 18, og skulle vel passe meget godt til dig :) Eftersom der ikke er så meget down tid og også mulighed for grønne drops ... Og linen/wool ikke at forglemme ^^

-Der er også nogle store beasts der er lvl19 til 24 eller der omkring...

-På Daggerspine har Wool prisen været helt i hampen >< så dér kunne det godt betale sig lidt at grinde mobs der droppede det

5

torsdag, 23. juni 2005, 14:35

Du kan nakke de dværge der er helt nede syd i Barrens.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

7

lørdag, 25. juni 2005, 02:39

Hep! :)

Et god råd, ville helt sikkert være ;

- Finde nogle Mobs som er noglelune samme lvl altså 18-22, derudover ville det være perfekt hvis du kunne finde nogle "none-Aggresive" Mobs, altså de gule.

Hvis du kan finde nogle gule mobs, i level-class 18-22 har du fundet det pefekte grindings-sted for din level lige pt!

8

tirsdag, 28. juni 2005, 22:12

Ah ja.. Lækkert.. Thanks :-)

9

torsdag, 30. juni 2005, 13:06

han kan vel bare tage Wailing Caverns et par gange, en okay gruppe, så går det hurtigt, og exp er ikke dårliig....

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.