1

onsdag, 22. juni 2005, 20:35

Hey.

Det har været oppe før men kan ikke lige finde tråden.
En tråd om hvor man kunne spille world of warcraft over lan, altså uden internet.
nogle der har linket?

zero.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

2

torsdag, 23. juni 2005, 08:45

Her:
** Link væk vær sød ikke at post ting til sider some den **
De har dog problemmer med deres side for tiden, men selve deres serveren virker ganske godt :)

3

torsdag, 23. juni 2005, 11:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nomisdk
Her:
De har dog problemmer med deres side for tiden, men selve deres serveren virker ganske godt :)

Nu ved jeg så ikke lige hvilken side der blev linket til i denne post men skal man forstå det som om man ikke må diskutere wow-server/realm emulation?

4

torsdag, 23. juni 2005, 12:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Citeret

Her:

Nu ved jeg så ikke lige hvilken side der blev linket til i denne post men skal man forstå det som om man ikke må diskutere wow-server/realm emulation?

Det virker sådan ;)

Til starteren af denne post... Den første post om emnet er altså ikke så svær at finde... det tog mig under 2 min at finde den ;)
-men jeg vil ikke linke til den da der stadig er links i den der ikke er "forsvundet" efter en mod har været forbi ;)

5

torsdag, 23. juni 2005, 18:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af Spiffy

Citeret

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Citeret

Her:

Det virker sådan ;)

Til starteren af denne post... Den første post om emnet er altså ikke så svær at finde... det tog mig under 2 min at finde den ;)
-men jeg vil ikke linke til den da der stadig er links i den der ikke er "forsvundet" efter en mod har været forbi ;)

ja, jeg kan stadig ikke finde den første post :S

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.