Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

Hardstyler

Gæst

21

tirsdag, 21. juni 2005, 14:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af zero

Citeret

Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
Hvis det er sandt hvad du siger har jeg sku medlidenhed med dig.
Efter min mening noget af det værste folk kan gøre, i tilfælde af at det ikke er sandt (læs: beskylde folk for ninjaloot).

Hvis du er i party med ham en gang i fremtiden så fyr "Bad boys, bad boys, what ya gonna do, when i ninja loot you" af hehe :D

Nej spøg til side. Evt. kunne du stille og roligt kontakte GM for muligheder for skift af realm. Ved du vil miste venner på nuværende server, men lyder ikke til at du er velkommen på nuværende realm.

edit-stavebøf
det er jeg 100 % på han ikke får lov til og sådan skal det heller ikke være

det er jo ikke sikker det er ham du sankker om der er en ond ninja :ph34r: osv siger ikke det er men han kan jo har ret men tror ikke det hjælper dig ikke meget at kommer her ind og D"#¤#SDFGDXFG

tro mig, den slags får folk faktisk lov til!

22

onsdag, 22. juni 2005, 22:18

Har også selv været ude for en masse provokationer fra en dansker på den samme server som jeg.. Det endte med han skrev at hans 9 mm sagtens kunne klare mig og jeg fik taget screen :-) ... Så åbnede jeg en tråd til en GM og har ikke hørt fra denne mand siden =D ..

24

torsdag, 23. juni 2005, 13:52

hedder han MWUAHAHAHAHA truer dig IRL? og er lvl hvad?

Noget med X :clap:

25

torsdag, 23. juni 2005, 16:05

hvis nogen begynder på sådan noget pis

ber jeg dem lukke røven og så smidder jeg dem på ignore ...

virker fint for mig.
=)

Core i7 2600K @ 3.4
AsusASUS MAXIMUS IV GENE-Z
Sapphire Radeon HD6850
4 x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz
750Gb Samsung Spinpoint F1

26

fredag, 24. juni 2005, 07:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pyro22

Ja han klader sig selv "MWUAHAHAHAHA" og han er lvl 60, men om han er lvl 60 eller 1 gør da ikke den store forskel i denne sag.

Underligt som folk af en eller aden grund har mere respekt for en lvl 60 end de har for en lvl 20 feks.

Men det viser vel bare lidt om de mennesker der spiller dette spil, jeg giver ikke en skid for dem.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Deef" (24.06.2005, 07:37)

27

fredag, 24. juni 2005, 13:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af DEEF

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pyro22

Ja han klader sig selv "MWUAHAHAHAHA" og han er lvl 60, men om han er lvl 60 eller 1 gør da ikke den store forskel i denne sag.

Underligt som folk af en eller aden grund har mere respekt for en lvl 60 end de har for en lvl 20 feks.

Men det viser vel bare lidt om de mennesker der spiller dette spil, jeg giver ikke en skid for dem.

hvis det var en lvl 1 så kunne han jo bare starte en ny figur men hvis han har en lvl 60 så dropper han den ikke lige med den samme ;) merer der for jeg spørger...

Noget med X :clap:

28

fredag, 24. juni 2005, 14:22

Seriøst du skal sku passe på jeg har hørt at de fleste der spiller wow 24/7 er de sindsygeste lejemordere de kan kung-fu og alt muligt pis. Whatch out we got a psycho! :ph34r:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Patrick S" (24.06.2005, 14:23)

29

fredag, 24. juni 2005, 14:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Patrick S
Seriøst du skal sku passe på jeg har hørt at de fleste der spiller wow 24/7 er de sindsygeste lejemordere de kan kung-fu og alt muligt pis. Whatch out we got a psycho! :ph34r:

Der er noget om snakken ^^

http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4072704.stm

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Spiffy" (24.06.2005, 14:54)

30

søndag, 26. juni 2005, 05:08

...jeg hedder gabrildk...

jeg har fået min guild til at snakke med deres venner som så har snakket med deres venner....ja det er som ham. men det hjalp.../sigh...har været meget vred og arig...så jeg har været en rigtig "møg knægt" >< :P

take a nap....THEN FIRE ZE MISSILES

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "dr-eskimo" (26.06.2005, 05:10)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.