Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 21. maj 2005, 03:24

Okay, først og fremmest mangler der en item sektion :D

Til sagen:

Jeg var så heldig at finde to set items af Blackened Defias i et run i DM.. hvad er de værd?

Det er disse:

Blackened Defias Leggings
Blackened Defias Gloves

Det er på AH vi snakker. Vil ikk være så uheldig at sætte dem for billigt til salg.. ;)

//Zlinky

- Allice [Human Warrior - Skullcrusher]

2

lørdag, 21. maj 2005, 05:06

omkring 1 guld tror jeg.. har selv hele sættet.. leggings og handsker købte jeg på ah og gav i omegnen af en guld for begge.. det skal dog siges at den ene bllev købt for lidt overpris på buyout... 8)

HEJ VEN

3

lørdag, 21. maj 2005, 12:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af SeePee
omkring 1 guld tror jeg.. har selv hele sættet.. leggings og handsker købte jeg på ah og gav i omegnen af en guld for begge.. det skal dog siges at den ene bllev købt for lidt overpris på buyout... 8)

1g samlet, eller 1g hver?

5

søndag, 22. maj 2005, 17:52

http://wow.allakhazam.com

Tjek hjemmesiden. Bedre end thottbot på mange punkter.

Blackened Defias Leggings, omkring 40s
Blackened Defias Gloves, omkring 35s

Men tag dog højde for at server-økonomien ikke er den samme overalt.

6

søndag, 22. maj 2005, 18:07

Solgte det til 1,3 g til sammen...

Hvis jeg ikke havde været i ved at queste med en, kunen jeg have fået 1g for handskerne alene i IF.... :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nicky" (22.05.2005, 18:08)

7

søndag, 22. maj 2005, 18:49

LoL [Sry :lame: ] købte handskerne for 10s og bukserne for ca. 15s. pg bæltet for 8s. mangler dog chest og boots...

Balta [Hunter - dwarf - Twillights Hammer - PvP]

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.