Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 2. maj 2005, 22:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af CarStone

har oplevet mange lvl 60s som var det dummeste jeg nogensinde har mødt i spillet. (fx newbies der roller på andres set items....! :chain: eller warlocks der roller på skullforge reaver...)

det betyder ikke altid folk er newbed men i mange tilfælde er de bare grådige som også hører denne slags spil til, desværre :(

men jeg vil give dig fuldt ud ret i at man kan godt være newbie også selv om man er max lvl i et spil...

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
Asus P7P55E-LX
8GB Kingston DDR3
Asus HD 5850 1GB GDDR5
Intel X25-V 40 SSD OS system
4xWD 120GB Sata in Raid 0
All powered by Corsair 600W
Samsung SyncMaster 2493HM

22

mandag, 2. maj 2005, 23:16

I kan alle sammen bare begynde og spille Lineage 2.. der er ikke så mange små børn der tigger om penge :D

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

23

tirsdag, 3. maj 2005, 09:19

Har også overvejet at spille guildwars.
Er lidt fascineret over at de ikke kræver noget månedlig gebyr.
Har lidt svært ved at se hvordan de har tænkt sig at tjene penge men et udemærket koncept for spillerne.

24

tirsdag, 3. maj 2005, 20:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
Har også overvejet at spille guildwars.
Er lidt fascineret over at de ikke kræver noget månedlig gebyr.
Har lidt svært ved at se hvordan de har tænkt sig at tjene penge men et udemærket koncept for spillerne.

Nej man så "skal" du jo købe upgraderings pakker. de koster jo, det de tjener på.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

25

tirsdag, 3. maj 2005, 20:35

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af AbeTis

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper

Citeret

Har på fornemmelsen det bliver et flop. men fedt nok! nu tar alle de små unger fra WoW over til guildwars fordi de ikk må hugge deres forældres dankort mer ^^ så slipper vi for dem..

"Can i have money pplzzzz?!?!" quote level 10 org hunter

ja forhåbentligt skrider mange af de 10-15 årige fjolser fra WoW!

Nu syntes jeg lige at du skulle holde lidt igen med de der undsvage kommentare der.. Jeg kender faktisk mange 13-årige som spiller meget seriøst(godt oppe i lvl 40). Så syntes jeg altså ikke du bare kan sidde der og fyre sådan en gang lort af.
Ja, der er folk der tigger om penge. Hader det også meget selv.. Men har du et bevis på at de er mellem 10-15 år??
Så hold sådanne kommentare for dig selv!!!!!!!

newb. han sagde 10-15 FJOLSER! tror du glemte den del af hans kommentar.. og til dig 15årige 59 rogue. bare fordi du er 59rogue betyder det ikk du ikk kan være et fjols (siger ikk du er det..) har oplevet mange lvl 60s som var det dummeste jeg nogensinde har mødt i spillet. (fx newbies der roller på andres set items....! :chain: eller warlocks der roller på skullforge reaver...)

Kender det godt, kan i hvert fald godt nævne 5 navne der er lvl 60 inde på vores realm der er blevet sat på ignore af alle andre 60'er også aldrig kan komme på et raid :)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

26

onsdag, 4. maj 2005, 11:00

Well, til Jer som ikke åbenlyst kører deres WoW-fanboys trip her i denne tråd kan jeg sige at det er SUPER fedt. Jeg har kun spillet det 1½ time indtil videre, og det virker virkelig som et spil jeg kunne blive bidt af. Jeg skal nok lige vende tilbage når jeg har spillet det lidt mere. Det minder utrolig meget om Diablo, bare som en 3D version.

Gamespot brugere har desuden givet spillet højere karaktér en WoW.. Bare lige en sidebemærkning.

27

onsdag, 4. maj 2005, 13:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Poteen
Well, til Jer som ikke åbenlyst kører deres WoW-fanboys trip her i denne tråd kan jeg sige at det er SUPER fedt. Jeg har kun spillet det 1½ time indtil videre, og det virker virkelig som et spil jeg kunne blive bidt af. Jeg skal nok lige vende tilbage når jeg har spillet det lidt mere. Det minder utrolig meget om Diablo, bare som en 3D version.

Gamespot brugere har desuden givet spillet højere karaktér en WoW.. Bare lige en sidebemærkning.

med 0.1 point... ahem.

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

28

onsdag, 4. maj 2005, 13:29

Ja, jeg kan godt selv læse tak.

Jeg vil nu ærlig talt også mene at 0.1 stadigvæk er til at tage at føle på når vi er helt oppe i 9+.

Det var desuden også kun en sidebemærkning. Det vigtigste var at spillet vitterligt ER godt.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Poteen" (04.05.2005, 13:30)

29

onsdag, 18. maj 2005, 12:26

Dumme spørgsmål om guld kan sku ikke pisse mig af - total ligeglad. Synes personligt alle aldre er velkommen.
Noget der kan irretere mig i den grad, er hvis man er taget til en instance (i sær hvis der er et godt stykke vej dertil), og så efter en halv time kommer kommentaren fra en eller anden: "bliver nødt til at smutte da min mor har lavet mad, hej hej".

Who am I?

30

lørdag, 21. maj 2005, 04:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af Poteen

Prøv at lad os høre hvad du syntes når du har spillet det et par dage, jeg har haft det i 4 dage og er blevet en smule træt af det allerede hvorimod wow kører på 3 måned.

Men dermed ikke sagt at det er direkte dårligt, det er et ok spil at hive frem en gang imellem syntes jeg, det at der ikke er månedlige gebyrer gør det jo muligt at gøre det på den måde :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

31

lørdag, 21. maj 2005, 09:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper

Citeret

Har på fornemmelsen det bliver et flop. men fedt nok! nu tar alle de små unger fra WoW over til guildwars fordi de ikk må hugge deres forældres dankort mer ^^ så slipper vi for dem..

"Can i have money pplzzzz?!?!" quote level 10 org hunter

ja forhåbentligt skrider mange af de 10-15 årige fjolser fra WoW!

gider du lukke? jeg er 15 år og jeg tigger satme ikke..
det kunne lige så godt være en på 40 end en på 15!
:lame:

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

killerdansk - CD

Gæst

32

søndag, 22. maj 2005, 13:04

snaker i om guildwars på et furom ( kan ikke huske hvodan man staver det ) om warcraft ..... :lame:

33

søndag, 22. maj 2005, 13:47

måske er det pga. de vil vide hvordan det er Vs world of warcraft

Johnny Cash - http://www.johnnycash.com
Bob marley -http://www.bobmarley.com
slipknot -http://www.slipknot1.com/
Marilyn manson -http://www.marilynmanson.com/
system of A down -http://www.systemofadown.com/
Papa roach -http://www.paparoach.com/

FTW

34

mandag, 23. maj 2005, 14:10

Altså lige nu spiller jeg jo WOW, jeg faldt for spillet i US beta.
Jeg syntes at de ville være godt hvis der var en trial til GW så man vidste om man vidlle købe det eller ej det mangler virkelig..!
Hvis det kommer og jeg syntes godt om det vil det være det næste spil jeg køber.!

35

torsdag, 26. maj 2005, 13:19

hmm jo smukt spil men iforhold til WOW er quest systemet alt for langsomt.... det tager jo ikk kun 2 verdens krig at klare
(min mening!) ^^

36

lørdag, 28. maj 2005, 10:37

Citeret

Nu syntes jeg lige at du skulle holde lidt igen med de der undsvage kommentare der.. Jeg kender faktisk mange 13-årige som spiller meget seriøst(godt oppe i lvl 40). Så syntes jeg altså ikke du bare kan sidde der og fyre sådan en gang lort af.
Ja, der er folk der tigger om penge. Hader det også meget selv.. Men har du et bevis på at de er mellem 10-15 år??
Så hold sådanne kommentare for dig selv!!!!!!!

Jeg er 29 år, og jeg møder lige så mange idioter på 25 som jeg møder idioter på 15.

37

mandag, 6. juni 2005, 02:53

Alder siger intet, der findes idioter i alle størrelser. :)

38

mandag, 6. juni 2005, 09:37

En ting jeg syntes er meget sjovt er at se de unge menneskere på defensiven bare den mindste antydning kommer deres vej. Slap af små venner, bare fordi han har dårlige erfaringer med de mindre årige er det jo ikke nødvendigvis jeres skyld.

Nå men, tilbage til Topic :)

Har ikke prøve guildwars endnu, har godt set det nede i den lokale Fona, og læderklædte blondiner er stadig det store salgstrick ;) Så nu må vi se, jeg prøvede den der E3 beta og bevars den var da sjov, men man kunne ikke rigtigt danne sig et indtryk da PvP for PvP'ens skyld aldrig har været mig og jeg ville gerne se dens RP element i aktion.

39

mandag, 6. juni 2005, 22:24

Syntes ikke at det med at nedgøre de lidt yngre spillere er helt fair :-) ..

Men jov, Fint nok :] .. bare nogle af os kan få lov til at være her ? =)

-

?(

40

tirsdag, 7. juni 2005, 08:54

Så længe I opfører jer ordentligt og går i seng efter bamse og kylling så er det helt fint med mig!

Spøg til side, OP'en var jo ikke ude efter nogle specielt men folk hisser sig op over det alligevel. Sådan er det jo desværre altid på internettet :) Og faktum ser jo desværre ud til at være at en del unge mennesker idag ikke har fået den nødvendige opdragelse hjemmefra.

Siger jeg det er et problem her? Nej, men man skal bare gå en tur på gaden i en vilkensomhelst dansk provins by for at se det :)

Tilbage til Topic, grundet for mange penge tilbagebetalt fra de flinke folk hos ToldSkat var jeg ude og købe det igår. Og brugte promte resten af dagen på at spille det.

Meget sjovt, desværre er der en del folk som selvfølgelig skal danse nøgne og cyber i public og mængden af spam i by delene er enorm, men heldigvis er der Instances til resten. Arena elementet har jeg ikke prøvet så meget endnu, dels fordi jeg kun er level 7 Warrior / Monk (Min paladin, yay!) og dels fordi jeg altid har set vejen frem i pvp ved at PvE'e :)

Det er bygget stort set op som World of Warcraft, samme type quest log, samme mini radar ect, og grafikken er som vi kan forvente fra en koreansk publisher (Det er NC soft som står for det). Tænk Linage2 og du vil have en ide om hvordan det ser ud :)

Jeg vil også bruge resten af dagen idag på at spille det, og så tilføje lidt mere info når jeg har dem. Dog vil jeg mene at for mig vil det ikke kunne overtage et rigtigt MMOG's plads. Ihvertfalg ikke endnu :), men det sjove ved MMOG'er er jo også at de finder på noget nyt en gang hver 3-4 måned, så lad os give Guildwars lidt tid endnu.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Tormdk" (07.06.2005, 08:55)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.