1

fredag, 22. april 2005, 09:31

Hey

Jeg har fået hentet den nye update til WoW, (Honor system ;) ) menøhm når jeg logger ind så skal jeg vælge det samme som da man loggede ind første gang altså om det skal være PvP und so weiter, betyder dette at man skal starte forfra ?

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

2

fredag, 22. april 2005, 09:39

tror jeg ikke det gør.
så ville de bare ende i en masse bitching om det, med mindre de har sagt noget om at det kun var test periode eller noget.

TBA!

3

fredag, 22. april 2005, 09:49

Okay, må jo bare vente og se til de åbner serverne igen...

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

4

fredag, 22. april 2005, 12:15

hvis du ligger mærke til det så står det realm du spiller på stadig nede til højre så jeg tror ikke vi skal starte for fra heldigvis :T

HEJ VEN

5

fredag, 22. april 2005, 13:16

du skal ikke starte forfra!
bare rolig:D

6

fredag, 22. april 2005, 13:43

er det kun mig der stadig ikke kan komme ind? :roller:

HEJ VEN

7

fredag, 22. april 2005, 14:12

Det er ikke dig, der er åbenbart kommet en extended downtime !

8

fredag, 22. april 2005, 14:21

pis os... :boxed: ... er jo ved at få abstinenser... det er jo uhyrligt... :boxed:

HEJ VEN

9

fredag, 22. april 2005, 14:30

Pisse irriterende det ikke virker. Men vi har fået én dag gratis mere, dvs 3 i alt pga downtime. Det er ikke meget, men det er det som vi mister ved updates, så det er i bund og grund i orden.

Men ja, sidder med en m8 (Zeb) og venter på at lortet kommer til at virke... gogogo... fuckers :D

10

fredag, 22. april 2005, 14:30

ved i hvornår serverne kommer op igen ?

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
CM Storm Sniper Black Edition
Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
Corsair Hydro H100i Extreme Performance
Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
Asus Xonar DX
Samsung SH-B123L DVD±RW Black
Corsair er 256GB SSD Nova Series

11

fredag, 22. april 2005, 14:31

Sad lige og lured på de honor rewards, der er kommet DAMN..min 60 Rogue, skal på gank overarbejde !!! :P

12

fredag, 22. april 2005, 14:31

Jeg sidder også og venter, skal jo ind og ganke nogle horde's. :D

Edit: Nu er http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ også nede.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Deef" (22.04.2005, 14:35)

13

fredag, 22. april 2005, 14:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af guGGe
ved i hvornår serverne kommer op igen ?

Nej der er ikke kommet nogen præcis tid endnu..det er vel en blizz nørd der har væltet sin cola over en server ! hehe

14

fredag, 22. april 2005, 14:34

Det betyder at serverne er nede X(

Alliance skal passe på at vise sig på Daggerspine fra nu af... :evil: Hvilke servere gamer i i grunden på?

15

fredag, 22. april 2005, 14:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Det betyder at serverne er nede X(

Alliance skal passe på at vise sig på Daggerspine fra nu af... :evil: Hvilke servere gamer i i grunden på?

Bloodscalp..60 undead rogue !

17

fredag, 22. april 2005, 14:41

Den "nørd" må sgu tage sig sammen så :D
Vil ind og spille på min char, så den kan komme længere op i lvl :P

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
CM Storm Sniper Black Edition
Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
Corsair Hydro H100i Extreme Performance
Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
Asus Xonar DX
Samsung SH-B123L DVD±RW Black
Corsair er 256GB SSD Nova Series

18

fredag, 22. april 2005, 14:43

Citeret

The scheduled time at which the European World of Warcraft realms were to be brought down has changed and cannot currently be confirmed. We apologise for this change in scheduling and thank you for your patience.

http://forums-en.wow-europe.com/thread.a…1&tmp=1#post187

;(

19

fredag, 22. april 2005, 14:49

nørder hele bundet....

hehe de har jo altid over time på :)

TBA!

20

fredag, 22. april 2005, 14:52

Shit Det kommer til at tage langtd og downloade de 35mb når den ikke kommer over 4kb/s..

21

fredag, 22. april 2005, 14:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Shit Det kommer til at tage langtd og downloade de 35mb når den ikke kommer over 4kb/s..

Tog mig 1 ½ time at få den !!

22

fredag, 22. april 2005, 15:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af Capo

Citeret

Tog mig 1 ½ time at få den !!

Der Må bare være afsindig mange der er ved at downloade!

Forstår Ikke hvorfor de ikke udgiver et download så andre hjemmesider kan ligge det ud så wow ikke behøver tage alle downloadere på en gang!

23

fredag, 22. april 2005, 15:10

Citeret

godt jeg hentede min tidligere med en hastighed på ca. 125 kbit/s :dance:

HEJ VEN

24

fredag, 22. april 2005, 15:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af SeePee

Citeret

godt jeg hentede min tidligere med en hastighed på ca. 125 kbit/s :dance:

Haha jeg har bare fået et Mega Boost så er helt oppe på 8kb/s nu :P

25

fredag, 22. april 2005, 15:28

jaaaaa kan se inde på wows hp at serverne er på vej op igen :clap: http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/

HEJ VEN

26

fredag, 22. april 2005, 15:34

Man bliver Pænt hurtig Træt af den her lorte besked som man skal godkender for at den downloader videre når den kommer vert 5 minut! det her må blive mine længste 32mb jeg nogensinde har hentet :]

27

fredag, 22. april 2005, 16:06

i kan da bare komme an. DET KAN GODT VÆRE VI ER SMÅ på skullchrusher MEN VI KAN HAX!!!

FOR THE ALLIANCE

LET US NEVER SEE THE RED DAWN,

BBAAMMZZAAII

:evil:

take a nap....THEN FIRE ZE MISSILES

28

fredag, 22. april 2005, 16:51

Nu røg "World server" så lige :S

Antec A.M.P Lifebar 10

Hvis du er en af dem, som er meget på farten og ofte er ved at løbe tør for strøm, inden du når at finde en st
Læs Mere

Raijintek Triton Core

De modificerbare AIO vandkølere er efterhånden ved at blive ret populære, og det især fordi det er en billig m
Læs Mere

be quiet! PurePower L8 - 730 watt

Denne gang tager vi et kig på endnu en strømforsyning, som kommer fra producenten be quiet! og deres nye model
Læs Mere

Xtreamer Wonder Media Player

Er du ikke bekendt med producenten Xtreamer, så vil vi i dag lave om på dette. Vi har nemlig modtaget deres Wo
Læs Mere

Samsung Galaxy S6 edge

Her på redaktionen elsker vi, når vi får tilbudt de nye sager til test, så vi var ikke sene til at takke ja, d
Læs Mere

BenQ BL3201PT 4K UHD Monitor

Det sker ikke ret tit, at vi tester skærme her på Tweak.dk, men i samarbejde med BenQ har vi fået en 32" 4K sk
Læs Mere

SteelSeries Siberia V3 headset

Det er ikke længe siden, vi sidst så på et headset fra SteelSeries. På trods af dette tager vi nu hul på endnu
Læs Mere

Kingston HyperX Savage 240 GB SSD

Kingston er på banen med en ny SSD serie i HyperX serien! Vi tester Kingston HyperX Savage 240 GB modellen, so
Læs Mere

Project CARS Launch Trailer frigivet

Det efterhånden meget hypede og for mange længe ventede Project Cars, der efter sigende skulle udkomme den 7.
Læs Mere

Gammel Windows-traver aflives i Windows 10

Tilbage i det Herrens år 2002, hvor Windows XP kom på markedet, kom der også en anden version af Windows XP. N
Læs Mere

Tyskere opfinder Harry Potter-genstand... sådan da

Hvis du har set eller læst film- og bogserien omkring troldmandslærlingen Harry Potter, så ved du også, at han
Læs Mere

Ups, HP! Nævner nyt AMD grafikkort i pressemeddelelse

Vi skulle lige til at skrive om HP's 2015 Back to School line-up af desktop-PC'er, da en ny nyhed tikkede ind
Læs Mere

Spændende projekt fra Samsung og Samsonite

Man kan vel næsten ikke finde to producenter, der ligger længere fra hinanden rent produktmæssigt end Samsung
Læs Mere

Gratis Android-apps har måske lumske bagtanker

Der findes i skrivende stund over 1,3 mio. apps i Google Play, og mange af dem er gratis. Denne gratisfunktion
Læs Mere

Hvor gammel er du?

Hvor gammel er du? Ja, det ved du selv, men er vi nået så langt i den teknologiske udvikling, at computersoftw
Læs Mere

AMD FreeSync feature lader vente på sig

Glæden var stor, da AMD præsenterede deres modspil til NVIDIAs G-Sync teknologi. AMD's FreeSync var nemlig, i
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.