Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

tirsdag, 19. april 2005, 11:51

tror jeg ikke---man KAN kun blive lvl 60---men de laver ting til f.eks battlegrounds---

du skal ikke regn e med at de laver lvl 70. se bare alle deres andre spil :]

take a nap....THEN FIRE ZE MISSILES

62

tirsdag, 19. april 2005, 12:45

det har de sagt at de vil.. om det sår bliver om et år ved jeg ikke

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

63

tirsdag, 19. april 2005, 15:33

det er mere fordi---alle deres andre spil---mks lvl DET ER maks no more... og de er jo i gang med at lave high lvl ting---f.eks honor og battlegrounds som man så kan lvl i...så jeg tror ikke det bliver sådan man til sidst kan blive f.eks 110..(ville fandeme også være surt show for lvl 30 :P )

take a nap....THEN FIRE ZE MISSILES

64

tirsdag, 19. april 2005, 17:16

de laver ikk lvl om, er jeg ret sikker på, så vil de ødelægge spilllet da 1 gruppe så vil kunne tage til MC og nakke alt eller nakke de 2 nye outdoor raid mobs, som man normalt skal værer 30+ for at nakke.
det der sker efter du dinger 60 er at du begynder at farme dit set items og andre upgrades for dig, så du kan nakke størrer ting og få bedre stuff.
self. om 1år eller deromkring når de flester store guilds har fået hvad de skal bruge i MC og ved de andre store raid targets, skal blizz jo nok lave noget nyt til spillet som vi så skal købe og her kan de godt setter lvls op med 5 eller 10.
men vi får at se :P

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.