Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 11. april 2005, 21:40

Kan Man ikke downloade en full version?
Også Købe Serial/Spille tid?

Når jeg prøver og lave et accent på www.worldofwarcraft.com får jeg denne besked der hvor der skal skrives serial:

Please Note:

Your unique authentication key can only be used to create one (1) account.

This account creation process is only available to customers in North America, New Zealand, and Australia.

Skal man ned og købe det i en butik?

Er Der Nogle Som Vil Lave En Hurtig Handel Hvor jeg får serial og brugernavn nu og sender penge imorgen også sender du også spillet imorgen?( ;)

2

mandag, 11. april 2005, 21:51

en køber det og giver det til andre? tror ikke det er ulovligt da du jo kun ejer en account og ikke selve spillet :rolleyes: forstår ikke hvorfor man giver 370 kr ?

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

3

mandag, 11. april 2005, 21:55

Du skal købe dit eget spil... key'en står på under cd 3 eller 4...

4

mandag, 11. april 2005, 21:59

Lidt Stressende man skal købe sit ejet kan ikke få det nogle steder her og gider bare ikke til at få dem til at bestille det hjem det tager så langtid og vil spille det nu :)

Der må da være en som sælger ;)

6

mandag, 11. april 2005, 22:12

Heh Zlinky der havde jeg ikke lige overvejet og se først :)
men han er desværre ikke online men kan nok godt vente lidt :]

7

mandag, 11. april 2005, 22:40

Tråd Lukket! Fandt Sælger...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.