flying-trickster

Gæst

1

lørdag, 19. februar 2005, 17:41

Damn it!!
Jeg er lvl 60 Paladin i LoD og niveau nightmare, ik .....
De skide ancients, er seriøst fucked i hovedet :D Tror nogen har pisset på deres statuer op til flere gange!

Nogen der kan give gode tips til hvordan jeg kan komme forbi dem? jeg skader mellem 1300-1500 med zeal og holy freeze.. Bruger Maul ... men ... jeg dør baare hurtigt, kan jeg love for :S

2

lørdag, 19. februar 2005, 17:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af flying-trickster
Damn it!!
Jeg er lvl 60 Paladin i LoD og niveau nightmare, ik .....
De skide ancients, er seriøst fucked i hovedet :D Tror nogen har pisset på deres statuer op til flere gange!

Nogen der kan give gode tips til hvordan jeg kan komme forbi dem? jeg skader mellem 1300-1500 med zeal og holy freeze.. Bruger Maul ... men ... jeg dør baare hurtigt, kan jeg love for :S

Er du alene?

Ville tage ham der kaster med de der økser først... Han gør pænt ondt... Så bare tag de andre 2 bagefter...

Men trikket er at have lifeleech og manaleech ;)

3

lørdag, 19. februar 2005, 18:37

Jeg brugte f.eks. en taktik hvor jeg smed en helveds masse healing potions og rejuvs på jorden så jeg ku heale mig selv efter jeg havde brugt mit bælte og inventory op ;)

4

lørdag, 19. februar 2005, 18:40

dengang hvor jeg spillede D2, lavede man da bare et spil der hed: barbs nm

så blev spillet hurtigt fuldt

hvis altså du spiller på battle.net :))

Cisco Certified Network Associate — CCNA

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "^Genzo^" (19.02.2005, 18:41)

flying-trickster

Gæst

5

lørdag, 19. februar 2005, 18:48

Hmm.. Spiller ik på battlenet og er alene ja...
Men jeg har kun 6% life leech!
Synes det er ligemeget , for jeg bliver ramt få gange inden jeg falder om! :(

EDIT - og det med potions.. Det gør ik noget, for jeg har ik engang brugt mit bælte op! jeg dør hurtigt, faktisk så hurtigt jeg ik når at heal'e!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "flying-trickster" (19.02.2005, 18:49)

6

lørdag, 19. februar 2005, 18:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af flying-trickster
Hmm.. Spiller ik på battlenet og er alene ja...
Men jeg har kun 6% life leech!
Synes det er ligemeget , for jeg bliver ramt få gange inden jeg falder om! :(

EDIT - og det med potions.. Det gør ik noget, for jeg har ik engang brugt mit bælte op! jeg dør hurtigt, faktisk så hurtigt jeg ik når at heal'e!

Så er det pga du har ALT for lidt HP og armor...

flying-trickster

Gæst

7

lørdag, 19. februar 2005, 18:54

okay.. jeg har 185 vitality! og omkring 750 defense.. og nok omkring 600 HP ... :P Har bare ik kunne finde bedre armor!

8

lørdag, 19. februar 2005, 20:25

Husk og smid holy shield og brug shield ikke to hånds våben.

Noget helt andet er du er noget bedre tjent med holyhammers en slag våben... men er jo så en hel ny mand du skal til og lave...

Mere lifeleech er nok en god ide og holyfreeze er ikke meget værd vil jeg sige snup en bedre aura...

Evt.. bare smid en eller anden skod amu eller ring på med godt med mana og life leech mens du nakker dem så du kan overleve.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.