Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 19. juni 2018, 08:40

Hej,

min søn har en ASUS gamer stationær pc.

Jeg slukkede den lørdag aften, hvor alt virkede som det skulle.

Da min søn startede den op igen søndag morgen, kunne han ikke logge ind på Fortnites servere og vi blev smidt af nettet. Vi har genstartet router, box, og pc uden held. Vi har slettet alt på pc og startet forfra, men desværre med samme resultat.
Vi kan godt gå på google, youtube mm - men så snart vi forsøger at logge ind på fortnites server er det ikke muligt og bliver smidt af nettet.
Vi har forsøgt med CSgo, der kan vi godt komme ind, men den kan ikke finde nogle spillere og ryger af nettet - er der nogle der har prøvet noget lignende og har en løsning?
PS vi er ikke blevet hacket eller lignende - håber så meget der er en der kan hjælpe - synd for ham at han har en gamer pc som ikke kan game :pinch:

2

tirsdag, 19. juni 2018, 09:01

Dvs du godt kan bruge computeren til alt andet end logge på Fortnite serverne?

Hvilken fejl får du?

3

tirsdag, 19. juni 2018, 16:21

Når du skriver smidt af nettet, er det så fordi hele computeren mister internet forbindelsen eller er det kun fortnite og csgo der ikke kan forbinde med nettet?

Og som Uber skriver, hvilken fejl får du. Evt en fejlkode? Eller en boks hvor der står noget i?

Bare stille og rolig gaming

ASUS PG278QR@165Hz | Corsair Carbide 330R Blackout Edition
Sabertooth x79 | i7 3930K @ 4,4GHz | Corsair H100i
16GB DDR3 CL14 | 2 TB Seagate Barracuda ST2000DM001
2x256 GB Samsung 840 Pro Series | 120 GB Corsair Force Series 3 SSD
Corsair TX750 V2 | ASUS GTX 1080 8GB

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.