Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 23. april 2017, 00:09

Allo, sidder og overvejer om jeg skulle investere i Battlefield 1 for at spille noget multi player. Jeg er dog lidt skeptisk, efter at have set nogle Youtube videoer ang. snyderi.
Bla. denne: https://www.youtube.com/watch?v=BwGj_3PUt7s

Er det så slemt?

Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

2

søndag, 23. april 2017, 03:11

Allo, sidder og overvejer om jeg skulle investere i Battlefield 1 for at spille noget multi player. Jeg er dog lidt skeptisk, efter at have set nogle Youtube videoer ang. snyderi.
Bla. denne: https://www.youtube.com/watch?v=BwGj_3PUt7s

Er det så slemt?

Ja jeg har spillet fra start af, og det er helt sindssygt hvor mange der hacker i det spil der. Og der er flere og flere der hacker fordi de selv er trætte af de skide hackere, så de begynder selv.

Fairfight er ikke til en skid da det ikke er et anticheat program men er et statististisk server program, der regner ud hvordan du spiller og hvor god du er i forhold til deres bedste spillere. Og skulle folk blive Banned af FairFight så det ikke fordi den har detected nogen cheat. Den banner kun for en kort periode og så kan man cheate videre.
Det er Helt ude af kontrol. De skulle have nogle rigtige anticheat programmer kørende, som BattleEYE som dog også kan cheates udenom men den bliver heldigvis opdateret hele tiden så folk bliver snuppet hurtigt :-)

CoreI7 5820K@4.5GHz
32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz
ASUS Msi X99 Sli Plus
Corsair 1500w
KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled
120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB
Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K
CorsAir Carbide 540

3

søndag, 23. april 2017, 04:08

Alle online spil kan der snydes I. noget snyderi er mere irriterende end andre. men det er desvaerre et faktum er saa laenge der ikke star en person ved pc'en og kontroller alting saa kan der snydes.

4

mandag, 24. april 2017, 00:15

Tror jeg springer over. Gider ikke at sidde og spille i mod nogle "aim-boots". Er problemet ligeså stort i andre spil så som Overwatch?

Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

5

mandag, 24. april 2017, 08:28

Jeg købte selv spillet til halv pris i sin tid, men tror jeg stoppede med MP efter 45 min, fordi så mange snyd med deres one shot kills

6

mandag, 24. april 2017, 08:40

Tror ikke du slipper for snyd ligemeget hvilket spil vi taler om.

7

mandag, 24. april 2017, 09:08

Jeg har spillet siden dag 1 og syntes nu ikke problemet er så stort.

Jeg spiller det ihvertfald meget og uden at det betyder noget for mig

8

mandag, 24. april 2017, 11:02

GTA Online er også plaget af folk der hacker.. Men min erfaring er dogl, at fordi du nemt kan skifte server må få klik, og derved komme væk fra hackeren, så kan du sagtens få god underholdningsværdi alligevel.. Så det kan jeg godt anbefale at prøve..

Jeg har også hørt varmt om det der Playerunknowns Battlegrounds.. Skulle være ret godt, men har ikke selv prøvet det..

MSI H87i AC mITX
Intel Core i5-4570 3.2ghz
HyperX Fury Black 16gb 1600mhz
Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4gb OC
Samsung 850 EVO 250gb SSD
WD Desktop Blue 1TB SATA
Corsair CX600M

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.